din publicitatea romaneasca
Pentru că prietenul la nevoie se cunoaşte şi IQads este „cel mai bun prieten al industriei de publicitate”, după cum a fost numit de către unul dintre moderatorii AdBreak, cel mai longeviv eveniment dedicat industriei de publicitate se întoarce.
Sub sloganul „Contează doar ideea”, Ciuc Premium prezintă a 37-a ediţie AdBreak, miercuri, 24 noiembrie, ora 19:30, în Music Club. IQads continuă astfel demersul de susţinere a industriei prin crearea unui cadru de discuţie propice pentru a găsi soluţii, ca urmare fireascaă a publicării celor 13 răspunsuri ale publicitarilor la întrebarea „De ce nu mai e mişto publicitatea românească?”.
Misiunea ediţiei #37 AdBreak este, deci, aceea de a aduce împreună directorii de creaţie seniori şi mai tinerii lor colegi pentru a discuta despre „Ce putem face pentru a resuscita entuziasmul industriei pentru publicitate?”. Fie că e vorba de acţiuni ale profesioniştilor industriei, fie că e vorba de rolul presei de publicitate în aceste vremuri tulburi, această ediţie AdBreak are rolul de a găsi soluţii pentru că publicitatea românească să revină la standardele creative cu care ne-a obişnuit.
Ediţia #37 AdBreak va avea 3 secţiuni: „Debriefing” (dezvăluiri din culisele campaniei lunii), „Talk of the Month” (hot topic-ul lunii) şi „Inspiration” (un creativ care nu lucrează în publicitate vorbeşte despre inspiraţie).
La Debriefing, echipa McCann care a lucrat la campania „Noul ROM" va povesti cum a reuşit să propună, să obţină aprobarea şi să implementeze o asemenea campanie pe timp de criză.
La Talk of the Month, cele două generaţii de creativi vor discuta despre resuscitarea entuziasmului publicitarilor pentru jobul lor, plecând de la premisa că industria are nevoie de o motivaţie puternică pentru a reuşi să readucă reclamele romaneşti la nivelul creativ de altădată.
La Inspiration, un invitat surpriză, care nu lucrează în publicitate, îşi va manifesta entuziasmul pentru domeniul său şi va povesti de unde îşi obtine inspiraţia şi motivaţia pentru a persevera în fiecare zi.
Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot înscrie pe //rezervari.iqads.ro/e_36/adbreak_37.html
Parteneri media ai evenimentului sunt: 24FUN, Academia Caţavencu şi MONEY.ro.
AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla.
AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate şi marketing din Romania, care îşi propune, ediţie de ediţie, să aducă în faţa pasionaţilor de publicitate, a membrilor comunităţii IQads pe cei mai importanţi profesionişti ai industriei şi să propună spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea românească.