În această vară, piața de bere din România s-a înnoit cu un produs nou de la Ciuc – Ciuc IPA.
Produsul este o alternativă pentru consumatorii care își doresc să descopere o nouă experiență de gust a berii clasice.
În ultimii ani, brandul Ciuc și-a consolidat poziționarea de bere modernă, oferindu-le consumatorilor întalnirea cu un produs de calitate, dar și accesibil, în același timp. Lansarea Ciuc IPA consolidează această poziționare de bere modernă a brandului mamă, Ciuc, păstrând unicitatea comunicării de brand și aducând în prim plan o inovație de gust.
Ciuc IPA răspunde nevoii consumatorilor de a primi o alternativă la berile lager cu care sunt deja obișnuiți. Un lichid diferit care să le redefinească experiența clasică de consum de bere, însă, în egală măsură, o bere ușor de băut.
Ciuc IPA este un Pale Ale mai puțin amar și cu mai puțin alcool decât berile IPA clasice. Aroma deosebită este dată de drojdia Ale de fermentație superioară, iar cele două tipuri speciale de hamei, Citra și Cascade, conferă caracterul echilibrat, floral-fructat.
Un alt element de diferențiere este ambalajul modern. O hârtie care protejează caracteristicile berii de factorii externi și o diferențiază puternic la raft. Fiecare sticlă de 0,33L este ambalată cu grijă, semi-manual. Berarii Ciuc sunt singurii din România care oferă consumatorilor această inovație de ambalaj la scară largă.
“Noul Ciuc înseamnă mai mult decât o rețetă nouă, un gust nou sau un ambalaj special. Este o nouă întâlnire consumator-produs, o privire nostalgică înapoi către celebra expresie “incă una și mă duc”, dar din perspectiva unei beri contemporane. Nu ne putem dori mai mult decât ca Ciuc IPA să le stârnească curiozitatea consumatorilor și să le ofere, pur și simplu, o experiență plăcută”, afirmă Anca Mușat, Director Marketing HEINEKEN România.