Caravana Citroën AutoPortret, primul eveniment din seria celor dedicate aniversarii a 90 de ani ai Marcii, isi continua itinerariul si ajunge, in week-end-ul 07 – 09 august, la Timisoara. Timp de 3 zile, incepand cu ora 10:00, vizitatorii vor putea admira, intr-un imens cort gonflabil de 500 m2 instalat in parcarea Iulius Mall, gama de autoturisme Citroën: C1, C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6 si C-Crosser, vedeta expozitiei fiind conceptul Citroën C-SportLounge, prezent in premiera in Romania.
Alaturi de vehiculele de serie si de C-SportLounge, in cadrul Citroën AutoPortret se intoarce la Timisoara si modeul Citroën C2 R2 de raliuri, pilotat de Alex Filip, care a debutat in sezonul competitional intern in Raliul Timisoarei desfasurat, pe asfalt, in luna aprilie a acestui an. Vizitatorii pot observa modificarile aduse modelului de curse fata de cel de serie deoarece la Timisoara, in cadrul Citroën AutoPortret poate fi admirat si marele premiu pus in joc in cadrul concursului Kiss FM Grand Prix: un C2 sport chic negru personalizat in culorile postului.
Alaturi de expozitia auto, Citroën propune numeroase animatii publicului de toate varstele, de la cei mici la adulti: concursuri de puzzle cu premii, consola Playstation 3 cu jocul Grand Tourismo al carui protagonist este conceptul GTbyCitroën, fotografii la minut cu renumitul 2CV din seria „Jandarmii” cu Louis de Funès, drive teste cu cele mai noi modele Citroën (C5, C-Crosser, C3 Picasso), dar si spatiile special amenajate ale partenerilor evenimentului – Michelin, cu un stand tematic organizat in jurul conceptului anvelopei cu rezistenta redusa la rulare – Michelin Energy Saver, Orange, care prezinta ultimele oferte si noutati in materie de servicii de telefonie mobila si internet pe telefonul mobil si Kiss FM, care realizeaza interventii live de la eveniment.
Caravana Citroën AutoPortret se va opri saptamanile viitoare in: Mamaia – 14-16 august si Bucuresti – 21-23 august. Vizitatorii din toate cele 6 orase in care caravana se opreste vara aceasta au sansa de a participa la o tombola cu premii 3 excursii la Paris pentru a vizita showroom-ul emblematic Citroën de pe Champs d’Elysées – C42. La C42, Citroën a pus in scena „o calatorie in imagini” de-a lungul istoriei Citroën, pentru a rememora cei 90 de ani de Créative Techologie si a expus modele reprezentative pentru marca: Type A (primul vehicul produs in serie mare in Europa), conceptul Hypnos, 2 CV-ul lui James Bond din „For your eyes only”, ultimul model lansat anul acesta C3 Picasso, DS si C5.
{mosloadposition user10}