Miercuri, 24 februarie 2016, compania Ciserom a sărbătorit de Dragobete alături de români, în incinta mall-ului Sun Plaza din Bucureşti.
Sub sloganul “Ciserom îţi găsește pereche de Dragobete” producătorul român de șosete i-a invitat pe bucureșteni să-și găsească un (o) posibil (ă) partener (ă) într-un cadru relaxat, pornind de la o pereche de șosete şi jucându-se cu conceptul de ‚pereche’.
În cursa iubirii s-au înscris peste 100 de curajoși aflați în căutarea sufletului pereche. 20 dintre aceștia au fost răsplătiți cu ciorapi de calitate și o cină romantică oferită de Restaurant Spartan, ca să se cunoască mai bine și, de ce nu, să pună bazele unei relații.
Inițiativa Ciserom reflectă dorința companiei de a fi mai aproape de clienții săi și de a transmite dinamica pe care o îmbrățișează în activitatea sa. “Dragostea pentru şosete ne ghidează activitatea, iar de Dragobete ne-am dorit să împărtășim iubirea cu cei pentru care creăm fiecare model de șosetă pe care o adăugăm în portofoliu. Mă bucură receptivitatea și deschiderea oamenilor la inițiativele creative, ieșite din rutina zilnică, și vom continua să-i surprindem pe români cu acțiuni care să-i implice si să-i aducă mai aproape de sufletul brandului nostru. Deși anul acesta împlinim 89 de primăveri, brandul Ciserom se păstrează mereu tânăr. Ne inventăm și reinventăm în fiecare sezon, iar tradiția pentru noi înseamnă lucrul bine făcut și pasiune. Pentru că ne inspirăm din frumos și ne place să transmitem stări de spirit prin dansuri de culori și forme.” a declarat domnul Ispir Constantin, Director General Ciserom.
“Am onorat cu drag și entuziasm invitația Ciserom de a juca rolul lui Cupidon în cadrul evenimentului organizat de Dragobete, pentru că apreciez brandurile care au o poveste și știu să o transmită. Chiar dacă nu cred că avem nevoie de o zi anume pentru a trăi sau a ne manifesta dragostea, respect tradițiile românești și mă bucur de ele din plin. Iubesc tot ce mă înconjoară și îmi place să mă înconjor de iubire. De Dragobete, alături de Ciserom, pornind de la o șosetă autentic românească, le-am deschis și altora orizontul iubirii. Le doresc cuplurilor formate ad-hoc să ajungă se se cunoască cât mai bine și, de ce nu, să se iubească. Mult! Românește!” a afirmat Zina Tănase, blogger și moderator al evenimentului organizat de Ciserom cu ocazia sărbătorii de Dragobete.
Compania Ciserom (CIorapi-SEbes-ROMania) s-a născut în anii ’20, în inima țării, în orașul Sebeș, județul Alba. Fabrica de ciorapi producea la înființare 210.000 de perechi de șosete lunar, cu 150 de muncitori. Brandul românesc a evoluat în timp și a devenit cunoscut atât în România, cât și în țări de pe mai multe continente, ajungând să scoată lunar, pe piață, 800.000 de perechi.
„Șosetele de Sebeș” se găsesc în rețelele de hypermarket-uri Carrefour Hyper și Express, Metro, Selgros, Cora, Hervis Sport, Kaufland, Real, DM Drogerie, dar și în magazine de cartier sau cu specific textil. În plus, compania deține două magazine proprii, ambele în orașul Sebeș, și vinde inclusiv online, pe platforma shop.ciserom.ro.