- Platforma Webex înregistrează o cerere fără precedent și rulează la o capacitate de 3 ori mai mare.
- Ca principal furnizor de soluții pentru continuitatea afacerilor, Cisco investește în Webex extinzând continuu capacitatea globală.
- Cisco aduce îmbunătățiri capabilităților de securitate Webex și adaugă o nouă integrare cu Box, astfel încât toți clienții să poată colabora ușor și în siguranță de oriunde.
- Datele inteligente și acționabile furnizate de Webex Control Hub ajută departamentele IT să gestioneze atât angajații care lucrează de la distanță, cât și pe cei care se întorc la birou.
- Pentru a ajuta medicii să se întâlnească cu pacienții menținând distanța fizică, noua integrare cu Epic oferă pacienților servicii medicale sigure prin intermediul sesiunilor video.
Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde acestor provocări: capabilități de securitate și conformitate, informații inteligente și acționabile pentru a oferi experiențe stabile pentru utilizatori și o integrare cu Box. În plus, integrarea cu Epic pentru asistență medicală va oferi pacienților opțiuni de conectare cu furnizorii de servicii medicale de care au nevoie.
În aprilie, Webex a înregistrat peste 500 de milioane de participanți, care au generat 25 de miliarde de minute de întâlniri, mai mult decât triplul volumului mediu.
„Angajații, guvernele, furnizorii de servicii medicale și mulți alții au nevoie de servicii fiabile, care să asigure conectivitate și securitate, menținând în același timp productivitatea, iar aceasta este una dintre prioritățile noastre.Chiar înainte de pandemie, Cisco era cunoscut ca unul dintre cei mai mari furnizori de soluții de colaborare din lume, oferind suport pentru aproape jumătate din sesiunile de videoconferințe la nivel mondial. În prezent, susținem o capacitate de 3 ori mai mare decât volumul normal,” a declarat Javed Khan, VP și GM, în cadrul Cisco Collaboration Group. „Suntem mândri că am putut fi alături de clienții noștri atunci când aveau cel mai mult nevoie de noi și vom continua să-i susținem.”
Ce îmbunătățiri au fost aduse:
Mai multă capacitate – puteți conta oricând pe Webex.
Webex a devenit o soluție vitală pentru spitale, guverne, instituții de învățământ și companii, indiferent de dimensiunea acestora. Pentru a continua să oferim calitatea pe care o așteaptă utilizatorii noștri, am investit în extinderea capacităților la nivel global; în prezent, platforma Webex rulează la o capacitate de 3 ori mai mare față de capacitatea anterioară.
Mai multă securitate – astfel încât să puteți rămâne conectați în siguranță și să fiți productivi
Numărul tot mai mare de angajați care lucrează de la distanță la nivel mondial a facut ca securitatea și confidențialitatea informațiilor să fie mai critice ca niciodată.
În calitate de lider global în soluții de securitate enterprise, Cisco se angajează să asigure securitatea, confidențialitatea și transparența – acesta este motivul pentru care 95% dintre companiile prezente în Fortune 500 au încredere în Cisco Collaboration.
Pe baza capabilităților de securitate existente în platforma Webex încă din etapa de design, am extins instrumentele de prevenire a scurgerilor de date (DLP), Legal Hold și eDiscovery în Webex Meetings. Acest lucru oferă un nivel fără precedent de securitate și protecție pentru întregul conținut al unei sesiuni – înregistrări, transcrieri, crearea de acțiuni și elemente de evidențiere. De asemenea, extindem opțiunile de criptare end-to-end pentru a include criptarea AES 256 biți cu modul GCM, oferind o protecție sporită pentru datele generate din sesiunile de întâlniri, dar și rezistență împotriva modificărilor.
Noi mijloace de gestionare a unui număr extins de angajați care lucrează la distanță, dar și a celor care revin la birou
Conform celui mai recent studiu Cisco realizat în rândul CIO (Chief Information Officer), CIO Perspectives 2020, mai mult de două treimi dintre CIO spun că principala provocare cu care se confruntă în prezent este complexitatea IT. Întrebările cele mai frecvente sunt: „Cum putem susține cel mai bine angajații care lucrează la distanță?” și „Cum ne asigurăm că vom oferi un mediu sigur la birou?” Pentru a ajuta echipele IT să răspundă la aceste întrebări, Cisco Webex Control Hub oferă informații inteligente și acționabile, permițând departamentelor IT să gestioneze toate workload-urile de colaborare dintr-o singură interfață, indiferent dacă angajații sunt acasă sau la birou. Cazurile de utilizare în era COVID-19 pentru Control Hub includ:
- Implementare rapidă pentru Webex Assistant, tehnologia noastră de asistență vocală, pe dispozitivele din sălile de conferință. Control Hub simplifică această operațiune, chiar dacă aveți zeci de mii de dispozitive. Acest lucru va reduce la minimum numărul de interacțiuni ale persoanelor cu ecranele tactile sau touchpad-urile în spațiile comune.
- Mai multe detalii despre utilizarea sălilor de întâlniri, pentru a interveni nu numai asupra programului de curățenie, ci și al modului în care o companie planifică viitorul design al biroului. Identificați cu ușurință cele mai utilizate camere – cu ajutorul acestor date programați perioadele în care se face curățenie sau puteți reconfigura spațiile de întâlnire pentru a răspunde mai bine nevoilor dvs.
- Analizați datele generate de „întâlnirile în timp real” pentru experiențe mai bune și pentru a înțelege cum se schimbă modul de lucru pe parcursul procesului de revenire la birou.
- Analizați tendințele de utilizare pentru a afla care sunt serviciile și dispozitivele în care ar trebui să investească o organizație.
- Remedierea rapidă a defecțiunilor și suport oferit lucrătorilor de la distanță, astfel încât echipele să rămână productive.
De asemenea, am integrat în Control Hub o funcționalitate UC (Unified Communications) în cloud, care simplifică fluxurile de lucru IT pentru implementări hibride și analize Webex Calling extinse. Mai multe detalii puteți citi aici.
În plus, pentru simplificarea lucrului de oriunde, am integrat Webex Teams cu Box, cea mai importantă platformă de gestionare a conținutului cloud care este utilizată de 68% din companiile din Fortune 500 și de aproape 100.000 de companii la nivel global. Desigur, Webex Teams include capabilități de partajare a fișierelor, foarte sigure și ușor de utilizat. Acum, însă, clienții pot alege să folosească Box, dar și oricare alte platforme cu care ne integrăm.
Simplificăm serviciile de asistență medicală la distanță pentru pacienți și furnizorii de servicii medicale, prin integrarea cu Epic
Serviciile medicale la distanță au devenit rapid o realitate, permițând medicilor să ofere consultanță pacienților, menținând în același timp distanțarea fizică. Noua integrare cu Epic, programul software pentru evidența electronică a datelor medicale, permite furnizorilor de servicii medicale să utilizeze Webex Teams pentru o consultație video cu un pacient, pentru revizuirea istoricului medical și actualizarea informațiilor clinice. Pacienții nu trebuie să descarce nimic – pur și simplu se conectează la sesiunea securizată prin intermediul unui browser web și obțin ajutorul de care au nevoie. Peste 250 de milioane de pacienți au dosare medicale electronice în Epic. Alți parteneri Cisco construiesc și implementează soluții și aplicații de asistență medicală la distanță, ajutând doctorii să ofere consultații pacienților din întreaga lume.
Mike Hinks, director infrastructură IT, Vivint Solar
„Mutarea tuturor instrumentelor noastre de colaborare în cloud cu Cisco Webex ne-a oferit o experiență inegalabilă. Am reușit să facem tranziția la lucrul de acasă practic peste noapte, în timp ce echipa IT s-a concentrat pe oferirea de suport pentru operațiunile noastre globale. Acest lucru ne-a ajutat să îmbunătățim strategia de continuitate a afacerii și dinamica interacțiunilor noastre. Webex joacă un rol esențial în menținerea fluxurilor de lucru în această perioadă fără precedent.”
Abhijit Mazumder, Chief Information Officer, Tata Consultancy Services
„Când a izbucnit pandemia, principala noastră preocupare a fost siguranța angajaților noștri, după care ne-am concentrat pe instrumentele care să-i ajute să fie productivi de acasă. Într-un timp foarte scurt, 95% dintre ei lucrau în spații de lucru sigure folosind diverse instrumente de colaborare în cloud precum Cisco Webex.”
Alex Bennett, Group SVP GTM, Intelligent Workplace, NTT
„Webex Control Hub le oferă clienților noștri o perspectivă mai bună asupra portofoliului de colaborare și comunicații, inclusiv securitate sporită, analize și capabilități pentru asigurarea conformității. Pe măsură ce organizațiile își reevaluează strategiile pentru noua normalitate, vizibilitatea la nivel de aplicație, dintr-o singură interfață, indiferent dacă sunt la birou sau acasă, este foarte importantă. Tot mai multe companii fac tranziția către cloud, iar noi putem valorifica funcționalitățile Webex pentru a ne susține clienții, pentru a îmbunătăți experiența angajaților și pentru a obține beneficii concrete.”
Aaron Levie, CEO, Box
„În această nouă eră a muncii de la distanță, companiile de pe glob caută rapid instrumente mai bune pentru a ajuta angajații să colaboreze eficient între ei, dar și cu clienții și partenerii, de oriunde și de pe orice dispozitiv. Suntem încântați să extindem parteneriatul cu Cisco cu o nouă integrare Box și Webex, care permite clienților noștri să-și protejeze angajații care lucrează de la distanță.”