in cadrul campaniei Tullamore D.E.W.
Horia Ghibutiu, Carmen Albisteanu, Jean-Lorin Sterian si Marian Craciun au acceptat indemnul Tullamore D.E.W. de a nominaliza o persoana inspirationala, care prin realizarile sale, poate fi considerata 1 din 100.
Post-urile despre Ciprian Marica, Titi Aur, Nick Cave si profesoara de sport Sandu Margarit au atras in 3 zile aproximativ 8.000 de vizitatori pe blog-urile lui Horia, Carmen, Jean-Lorin si au generat peste 2000 de like-uri in social media, 30 de share-uri si aproximativ 100 de comentarii. Cititorii blog-urilor care au ales sa nominalizeze la randul lor o persoana #1din100 au fost recompensati de catre Tullamore D.E.W. pentru propagarea mesajului.
Campania 1 din 100 a fost creata pe plan local de catre agentia de comunicare ATELIER SAPTE, impreuna cu reprezentantii distribuitorului Tullamore D.E.W. din Romania, Alexandrion Grup. Insight-ul acestei campanii a pornit de la datele de research, care au revelat faptul ca in Romania, orice consumator roman de Irish whiskey face parte dintr-un grup select, de "1 din 100".
Platforma "1 din 100" a fost declinata in campanii tactice, al caror mesaj-umbrela a devenit "1 in 100 Ready for any challenge". In fiecare dintre activitatile tactice, la mesajul-umbrela se adauga cate un strop de spirit irlandez, transpus in sintagme ca „1 din 100 ia viata in cantec”, „1 din 100 zambeste in fata provocarilor” sau "1 dintre rebeli, 1 dintre poeti, 1 din 100".
De asemenea, pagina de Facebook Tullamore D.E.W. (www.facebook.com/tullamoredew) este locul unde se intalnesc cei "1 din 100". Aici, brandul le ofera continut relevant celor considerati parte din acest grup select al cunoscatorilor unui whiskey autentic irlandez.