East European Comic Con 2022 este un eveniment unic în România care îmbină perfect pasiunea pentru filme sau jocuri și curiozitatea firească de a cunoaște cât mai multe despre artiști sau filmele preferate.
Cinema City a venit și în acest an în calitate de expozant cu o serie de activări engaging și memorabile care au adus fanii cinematografiei mai aproape de spiritul brandului.
În spațiile dedicate Cinema City, vizitatorii au explorat zona de experiențial și au participat activ – fotoliul 4DX a fost vedeta principală unde cei prezenți au testat senzațiile experienței 4DX și dinamica fotolilor de cinema, platforma video 360 a primit numeroși vizitatori care au testat calitățile actoricești și au avut momentul lor de creativitate și zona unde au avut loc momentele de Meet&Greet cu echipele celor două filme românești care se vor lansa în această toamnă – „Teambuiling” și „Mirciulică”.
Reacțiile au fost extraordinare la sesiunile de „Meet&Greet” organizate de Cinema City unde echipa filmului de comedie „Teambuilding” – Matei Dima (Bromania), Cosmin Nedelcu (Micutzu), Anca Munteanu, regizorul și scenaristul Alex Coteț, precum și echipa producției „Mirciulică” – Bunica, Mircea Bravo și regizorul și scenaristul Cristian Ilișuan au realizat fotografii cu fanii, au socializat și au răspuns întrebărilor.
De asemenea, fanii filmelor s-au reunit periodic pe parcursul celor trei zile la standul Cinema City pentru a participa la quizz-urile tematice Avatar, Marvel, Dragon Ball Super: Super Hero și One Piece Film: Red, primii clasati fiind recompensati pe masura cu promotionale de film si invitati, in timp ce toți participantii au fost recompensați cu vouchere la Cinema City.
Lounge-ul Cinema City a fost oaza de social fun și networking pentru influențatori, presa, invitați speciali și voluntari, aceștia având la dispoziție un spațiu în care socializarea, relaxarea și popcornul au fost prioritare.
Canalele de social media Cinema City au maximizat comunicarea cu comunitatea brandului, generând conținut în timp real – anunțarea headliner-ului, surprizele pregătite pentru vizitatori pe parcursul celor 3 zile de festival, quizurile, fotografiile și materialele video au fost doar câteva elemente care au determinat fanii să dea follow și să urmărească permament story-urile și postările brandului.
„Cinema City a fost alături de East European Comic Con încă de la început, iar în șase din cei nouă ani am fost impresionați să vedem live cele mai frumoase reacții și costumații ale unui public tânăr. Este o comunitate care crește de la an la an – și în număr, și în entuziasm – în cadrul unei convenții tot mai generoase cu iubitorii de filme, seriale, benzi desenate și jocuri video. Vorbim și despre un fandom care iubește manga, iar anul acesta ne-am bucurat să aducem alături de distribuitori două anime-uri, Belle și Jujutsu Kaisen 0: The Movie, o altă ocazie cu care aceșia au demonstrat iubirea pentru această nișă – de altfel, acum ne pregătim de două noi lansări, respectiv Dragon Ball Super: Super Hero și One Piece Film: Red.. Cu toții ne molipsesc cu energia și entuziasmul lor, iar prezența în număr mare la standurile noastre ne demonstrează că cinematograful este iubit. De altfel, lucru dovedit prin vizitele pe care aceștia ni le întorc în sălile de cinema, în locul unde văd și trăiesc la maximum filmele.”, a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City România.
Experiența cinematografică a fost comunicată de Cinema City pe parcursul evenimentului Comic Con 2022 prin tactici creative care au mizat pe interacțiunea cu fiecare invitat și un context in care ei au putut crea o conexiune cu brandul.