· 75% dintrei cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
· Academia de Studii Economice din București a scos cei mai mulți directori de marketing care azi gestionează bugetele celor mai mari investitori în publicitate
· 14 ani este media anilor de experiență a celor mai importanți directori de marketing din România
Cei mai importanți directori de marketing sunt reuniți în Anuarul Directorilor de Marketing din România, o inițiativă Biz Agency, unică în piață.
Ajuns la a a IV-a ediție, anuarul este o radiografie a industriei, așa cum arată ea în 2018. Cartea realizată de echipa Biz reunește peste 150 de directori de marketing și evidențiază printre rânduri și portretul marketerului român.
Portretul profesionistului în marketing:
· 75% dintrei cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
· 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București
· media anilor de experiență în domeniu este 14 ani
· 39 de ani este vârsta medie a directorilor de marketing
· 56% dintre cei care ocupă poziții de marketing au absolvit studii post universitare
· 75% au urmat cursuri și traninguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu.
Cei interesați pot achiziționa anuarul online de pe site-ul www.revistabiz.ro.
„Le vedem campaniile la TV, le cumpărăm produsele, dar știm foarte puține despre echipele de marketing care gestionează bugetele de publicitate. Anuarul prezintă oamenii din spatele strategiilor de marketing. Cu fiecare ediție ne propunem să îi cunoaștem mai bine pe acești oameni și să aflăm ce îi inspiră în viața profesională. Toate aceste informații ajută atât la educarea generațiilor următoare, cât și la consolidarea comunității oamenilor de marketing,” spune Marta Ușurelu, Managing Partner, Biz Agency.
Din carte nu lipsesc nici recomandările oamenilor de marketing despre lectura obligatorie în domeniu. Pe lângă ”clasicii industriei” – Al Ries, Jack Trout și Philip Kotler, recomandările includ multe nume noi și din noul val de autori de best sellers – Malcolm Gladwell, Seth Godin și Martin Lindstrom. Printre cele mai recomandate cărți de marketing se regăsesc „Guerilla Marketing” de Jay Conrad Levinson; „Unleashing the Ideavirus” de Seth Godin; „The Thank You Economy” de Gary Vaynerchuk și „Buyology: Truth and Lies About Why We Buy” de Martin Lindstrom.
Despre Biz Agency
Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
· Revista Biz
Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează.
· Biz Events
Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
· Biz Market View
Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
· Biz Storymakers
Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.