Cu o ȋntorsătură ironică, Diesel ȋi celebrează pe followers și fanii social media în noua campanie de Primăvară
Diesel prezintă cu mândrie noua sa campanie de primăvară, BE A FOLLOWER.
Toată lumea își dorește să fie un influencer în zilele noastre. Să devii cunoscut în social media poate duce la o ascensiune rapidă a faimei şi averii. Dar va dura? Și, mai important, suntem siguri ca influencerii chiar cred în ceea ce promovează?
Cu aceste gânduri, Diesel țintește către clişeele din social media și pune accentul pe unde stă adevărata putere: ȋn mâinile și feed-urile urmăritorilor. Nu-i judecăm pe influenceri – doar privim fenomenul social media dintr-o altă perspectivă.
Mergând ȋn continuare pe regula de a încălca regulile, Diesel aduce la viață o campanie cu subiecte multiple, la care participă influenceri reali, apropiați de filozofia brandului de a fi ironici cu ei înșiși în ceea ce privește clișeul trăirii unei vieți Instagramabile. Bineînțeles, atenția cade pe denim.
Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, gemenele @amixxamiaya şi @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi și Bloody Osiris @bloodyosiris admit exagerările cu privire la personalitățile lor digitale – iar fiecare dintre ei este OK cu puțină auto-dezaprobare, luând peste picior viețile lor “sociale”. Campania cuprinde mai multe fotografii-vinietă ale acestor persoane Insta-faimoase prezentate în situații discordante sau ciudate – apoi fiecare clip este tăiat și ilustrează perspectiva de non-influencer, lipsită de griji, în care aceștia trăiesc fără efort în denimul Diesel. Deoarece, în final, nu contează cât de faimos ești în social media, ci urmăritorii tăi contează cel mai mult.
Pentru a ilustra ȋn continuare de ce este mai bine să FII UN FOLLOWER, au fost create o multitudine de părţi de conținut video coordonat de Ali Ali și Ahmed Tahoun de la Good People Films. O selecție de key visuals coordonate de Pierpaolo Ferrari și Maurizio Cattelan de la Toiletpaper completează acest concept. Ansamblul creativ conceptual al campaniei și execuția au fost realizate de Publicis Italia.