Cine are acel ceva special care îl face The Most Successful? (Spoiler alert – cu toţii au.) Continuând parteneriatul cu Guinness World Records (Cartea Recordurilor), Welcome to Successful Living este campania Diesel Primăvară-Vară 2024. Gândită de directorul creativ Glenn Martens, art directorul Christopher Simmonds şi fotograful Johnny Dufort ca un omagiu ironic adus competiţiilor clasice de talente de la TV, spectacolul are public “live” de studio, un juriu şi partea de divertisment. Iată, talente individuale ce întind limitele imaginaţiei. Îi încurajăm pe cei care urmăresc de acasă să şi le găsească şi îmbrăţişeze pe ale lor.
Concurenţii sunt orice, în afară de stereoripuri de la concursurile de frumuseţe. Emblematici pentru anti-conformism, gânditori liberi – valori radicale ce definesc Diesel – ei sunt chiar deţinători de titluri GUINNESS WORLD RECORDS™ şi au fost aleşi personal de Glenn Martens pentru această campanie. Nu există o competiţie de costume de baie. Doar o colecţie de oameni foarte siguri pe talentele lor extrem de neobişnuite.
Este concurentul nr. 48, Aristotelis Valaoritis, deţinătorul titlului de Cartea Recordurilor pentru cele mai multe pahare de vin ţinute în echilibru pe cap. Concurenta nr. 13, Liberty Barros, deţine mai multe recorduri de frexibilitate. Concurentul nr. 31 este Jim Arrington, cel mai în vârstă bodybuilder bărbat, la 91 de ani. Concurenta cu numărul 27 este Chanel Tapper, deţinătoarea titlului GWR pentru cea mai lungă limbă. Concurentul nr. 61, Rolf Buchholz, deţine recordul pentru bărbatul cu cele mai multe modificări ale corpului. Concurenta nr. 82, Mariam Olayiwola, deţine mai multe recorduri de hula hooping, inclusiv cea mai lungă durată de a roti 30 de cercuri în acelaşi timp.
Ţinutele tuturor invitaţilor, juraţilor şi participanţilor la Welcome to Successful Living sunt asigurate de Diesel, colecţia Primăvară-Vară 2024. Look-urile includ denim decolorat, de vară, imprimeuri noi precum piese din bumbac de inspiraţie college, denim devore distrus, rochii-statuetă nude, din jerseu, look-uri cu aspect ca de postere de cinema care se cojesc şi piese trompe l’oeil de pe runway.