Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cinci stele Euro NCAP pentru Mazda6

Mazda

– Este cel de-al patrulea model Mazda care obţine cotaţia maximă conform noilor condiţii de test

Noua Mazda6 este oficial una dintre cele mai sigure maşini de pe şosea după ce a primit maximul de cinci stele de la Euro NCAP. Rezultatul confirmă strategia Mazda de a creşte nivelul de siguranţă al vehiculelor cu inovaţii cum ar fi caroseria SKYACTIV. Mazda6 este pregătită pentru viitor, fiind echipată cu gama de tehnologii de siguranţă i-ACTIVSENSE.

Modelul este cel de-al patrulea de la Mazda care obţine cinci stele Euro NCAP în condiţiile unui nou sistem de cotare mai riguros, introdus în 2009. Celelalte modele sunt generaţiile anterioare Mazda6 şi Mazda3 precum şi actuala Mazda CX-5. Punctajele din fiecare categorie sunt bazate pe mai multe teste de impact, incluzând impactul frontal la 64 de km/h, impactul lateral la 50 km/h, impactul lateral cu un stâlp la 29 km/h şi impactul cu un pieton la 40 de km/h. Totodată, Euro NCAP evaluează sistemul electronic de control al stabilităţii, denumit DSC (Dynamic Stability Control) la Mazda.

Şi sedanul şi versiunea combi au obţinut punctaje de top în toate cele patru categorii ale testului. Procentele pentru protecţia adulţilor, protecţia copiilor şi pentru asistenţa sistemelor de siguranţă au fost de 92%, 77% şi 81% depăşind uşor nivelurile cerute de fiecare categorie pentru a obţine cinci stele (80%, 60% şi 65%). Mazda6 a înregistrat 66% la siguranţa pietonilor, unul dintre cele mai bune punctaje din Europa pentru maşinile testate anul acesta.

Noua Mazda6 este echipată cu tehnologia revoluţionară SKYACTIV şi a fost primul model Mazda echipat cu sistemul unic, al companiei, i-ELOOP – de captare a energiei din frânare. Deşi noua Mazda6 este mai puternică şi prezintă cel mai redus consum din istoria modelului, aceasta este totodată mai uşoară şi mai rezistentă, integrând oţel cu limită înaltă de elasticitate şi rezistenţă la rupere şi alte inovaţii care consolidează structura caroseriei şi siguranţa pasivă a vehiculului. Acesta este completat de sistemele i-ACTIVSENSE bazate pe senzori, care ajută la prevenirea accidentelor şi/sau reduc severitatea în cazul producerii acestora.

Bucuresti, 04.09.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.