Prin campania globală “Cleantertainment”, lansată la începutul anului 2016, Cillit BANG, una dintre mărcile principale ale companiei Reckitt Benckiser, producator mondial în domeniile de sănătate, igienă și îngrijirea casei, surprinde cu o abordare inovativă, diferită de reclamele comerciale obisnuite brandurilor din categoria produselor de curăţenie.
Revolutionarea consta in faptul ca Cillit BANG îşi propune să răstoarne prejudecata conform căreia curăţenia poate deveni o corvoadă, printr-un dans antrenant, ce devine simbolul campaniei “Cleantertainment”. Astfel, noul spot publicitar “Mecanicul” depăşeste zona clasică de curăţenie, transformând munca de menaj într-o într-o activitate placută, distractivă.
Pe lângă conceptul și abordarea cu totul inedite, în prim planul campaniei avem și o prezență neobișnuită, celebrul Daniel Cloud Campos, dansatorul principal în turneele Madonei.
Eroul spotului înfaţişeaza un tânăr mecanic aflat într-o situație pe cât de ingrată, pe atât de imposibilă, ce vizează curățarea garajului. Sarcina este executată trepidant pe ritmurile celebrei coloane sonore a filmului “Flashdance”, într-o demonstrație fără precedent ce vizează schimbarea paradigmei: de azi înainte, curăţenia nu va mai fi asociată cu un proces mai degrabă neplăcut, ci devine o activitate distractivă alături de Cillit BANG.
Varianta online a spotului “Mecanicul” are o lungime de 1 minut și 37 secunde, iar pe Youtube, puteți găsi și making-off-ul spotului, la fel de reușit și atractiv ca şi spotul. Campania va rula și pe TV in perioada următoare, printr-o serie de spoturi de 30 si 20 de secunde.