2.768 de participanti, 103 speakeri si invitati, 15 tari prezente
La o săptămâna după debutul ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – organizatorii au dat publicității azi cifrele reprezentative pentru ediția din 2015.
“Continuăm tradiția de a face publice date și cifre interne, majoritatea din surse independente. Prin transparența totală vrem să transmitem un semnal legat de modul în care vrem să creștem acest proiect. Onestitatea față de cei care investesc în festival, prin bilete sau parteneriate, e un element fundamental în proces”, explică Dragoș Stanca, reprezentant ThinkDigital, organizator al ICEEfest.
Din cele peste 3.220 de bilete emise, 2.768 de participanți au venit efectiv la evenimentele ICEEfest, conform cifrelor furnizate de compania germana Xing Events, care a asigurat platforma de ticketing a festivalului. Cifra reprezintă o creștere cu peste 94% față de anul trecut, când au participat 1.420 de persoane.
1.305 participanți au instalat și utilizează aplicația oficială a ICEEfest, dezvoltată împreună cu compania olandeză Double Dutch, iar concertele live și petrecerea festivalului – organizata alături de CAT Music – a adunat 1.430 de persoane.
103 speakeri și invitați în panelurile de discuții au urcat pe scenele festivalului în cele 2 zile. Cele mai importante prezentări vor fi disponibile, în curând, celor care au participat sau vor să participe la ediția de anul viitor, în platforma ICEEfest Academy.
La eveniment au venit reprezentați din peste 15 de țări, 67% din participanți fiind din România, urmați de Grecia (6%), Moldova (3,5%), Marea Britanie (3%), Polonia (3%), Ucraina (2,2%), Cehia (2,2%), Bulgaria (2%), Ungaria (2%), SUA (1,8%), Rusia (1,8%), Emiratele Arabe Unite (1,1%), Serbia (1.1%) și alte țări (cu 1% și mai puțin de 1%).
Site-ul ICEEfest.com a fost vizitat, conform Google Analytics, de 126.812 de persoane, în intervalul 1 mai – 15 iunie.
Evenimentul a avut o largă acoperire în media și social media, cu peste 1.300 de mențiuni în aceeași perioadă.
Conform monitorizării realizate de MediaTrust, mediile folosite au fost, în ordine, social media (848 de mențiuni), presa online (450), TV (18), ziare și reviste (12) și radio (5). Discuțiile despre festival continua însă, după cum se poate vedea și în live-wall-ul realizat de ZeList pentru ICEEfest 2015.
ICEEfest este cel mai important eveniment dedicat conținutului, e-commerce-ului, marketingului și tehnologiei din domeniul digital din regiune și a fost organizat de ThinkDigital în parteneriat cu Orange și alți peste 20 de parteneri (principali fiind Xaxis – a Group M Company, Toyota Hybrid, Uber, AeRO, Huawei, Smart Ad Server, BCR, Prometheus și Acer).