Cif Curăţă România pentru al patrulea an consecutiv şi, împreună cu MullenLowe, lansează campania „Împreună Curăţăm România Călătorind!”. Multe dintre oraşele României şi-au pierdut strălucirea odată cu trecerea timpului, iar unul dintre motivele pentru care românii nu mai aleg să îşi planifice vacanţele în ţara noastră este lipsa curăţeniei din zonele turistice. Astfel, Cif și-a asumat misiunea de a contribui la redarea frumuseţii câtorva locuri din România, alături de românii care se vor înscrie în campanie.
Obiectele frumoase şi funcţionale de acasă sau de la locul de muncă, precum şi locurile din jur cu un aspect plăcut şi atractiv au un impact pozitiv asupra stării de spirit a oamenilor. Comunităţile reprezintă un simbol al prosperităţii, al sănătăţii şi al identităţii colective, iar o comunitate curată poate influenţa pozitiv emoţiile şi starea de spirit a locuitorilor săi. (1)
„După ce, în anii anteriori, Cif a curățat mesajele agresive de pe străzi și scările de bloc atât de pline de amintiri frumoase, anul acesta ne-am propus să căutăm alte locuri apropiate de sufletul românilor, dar care au nevoie de puțin ajutor pentru a străluci din nou. Dacă în trecut i-am invitat pe consumatori să nominalizeze spațiul în care doresc intervenția CIF, anul acesta îi provocăm să ni se alăture, să devină ei înșiși participanți activi ai poveștii CIF Curăță România”, spune Andra Sima, Brand Building Category Manager HHC, Unilever.
Campania de comunicare Împreună curățăm România călătorind este dezvoltată de MullenLowe, cu suportul agențiilor Golin (PR) și Profero (digital).
„Numărul turiștilor români care vizitează alte țări este în creștere semnificativă de la an la an, în timp ce stațiuni sau obiective turistice cu care România se mândrea pe vremuri sunt uitate în paragină. Pentru a duce campania CIF Curăță România la un alt nivel, ne-am îndreptat atenția spre acele destinații care ne trezesc amintiri frumoase – din anii copilăriei sau poate doar din fotografiile părinților – și pe care încercăm acum împreună să le readucem la viață. Ne propunem, astfel, nu doar o reconectare a românilor cu aceste locuri, ci și o legătură mai puternică între publicul tânăr și brandul CIF”, spune Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe.
Pentru a intra în competiția pentru o excursie în România, unde modalitatea de plată este reprezentată doar de implicarea într-o acțiune de curățenie, consumatorii trebuie să acceseze pagina de Facebook Cif sau direct aplicaţia de concurs și să completeze formularul online, motivând, pe scurt, de ce doresc să se alăture demersului Cif de a curăţa România. Astfel, 12 participanţi, cu însoțitorii lor, vor deveni marii câştigători ai unei excursii de 3 zile într-unul dintre cele 4 oraşe incluse in campanie – Sibiu, Alba-Iulia, Hunedoara și Mangalia, unde vor participa la curățarea unui obiectiv turistic.
Campania este comunicată în perioada 1 martie – 30 aprilie printr-un spot TV și un manifesto online, realizate de MullenLowe cu ajutorul casei de producție Parc Film, regizor fiind Mihai Bauman. Spotul manifesto:
Echipa Unilever responsabilă pentru campanie este formată din Andra Sima (Brand Building Category Manager – Household Cleaning at Unilever), Maria Dumitrescu (Junior Brand Manager Cif), Denisa Coman (Brand Building Assistant Household Cleaning).
Din echipa MullenLowe fac parte Eugen Suman (Executive Creative Director), Simina Zidaru (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Bălan (Client Service Director), Ionela Ionescu (Account Manager), Doruța Cîrstescu (Account Manager).
De la Golin: Roxana Dibă (Director, Consumer Division), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenușescu (Junior Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) și Bianca Stoica (Digital Associate).
Profero este reprezentată de Ovidiu Popa (Technical PM) și Mădălina Ion (Social Media Manager).
1. Cf. studiului „Cum un mediu mai frumos ne impactează starea de bine”, comandat de Cif şi dezvoltat de Unilever Global, în colaborare cu Dr. Simon Moore (Expert-psiholog, Societatea Britanică de Psihologie).