“Şi Harnici şi Darnici”!
Campania promoţională “Cif şi Domestos – Şi harnici şi darnici”, desfăşurată în perioada curăţeniei de primăvară de către echipa Cif & Domestos şi Brands & Bears, a dat rezultatele scontate: cele două branduri şi-au consolidat poziţiile de lider deţinute pe segmentele pe care activează fiecare, majorându-şi cotele de piaţă valorice, iar ideile proaspete ale creativilor de la Brands & Bears au contribuit la succesul campaniei.
“Cif & Domestos – ªi harnici ºi darnici” este o campanie promoþionalã cu tradiþie, 2007 fiind cel de-al 5-lea an în care consumatorii celor douã branduri beneficiazã de oferte speciale, discount-uri ºi multe premii atractive. Odatã cu declanºarea promoþiei din aceastã primãvarã, rafturile magazinelor “au înflorit” peste noapte. Brands & Bears ºi Cif & Domestos au ataºat fiecãrui produs câte un plic cu seminþe de flori – cadou pentru fiecare cumpărător, au conceput pachete de curăţenie promoţionale cu un ghiveci de flori cadou sau cu discount, iar la toate acestea au adăugat marele premiu al promoţiei: un teren pentru grădină, în valoare de 25 000 Euro, cu locaţia la alegerea câştigătorului, oriunde în România. Iar rezultatele promoþiei nu s-au lãsat aºteptate.
«Campania “Cif & Domestos – ªi harnici ºi darnici” din aceastã primãvarã a fost primitã cu mare entuziasm de cãtre consumatori, dovadã fiind rezultatele remarcabile pe care le-a obþinut» spune Cora Baiaºiu, Brand Activation Manager, Unilever South Central Europe. Astfel, în perioada Martie – Aprilie 2007, cele douã mãrci din portofoliul Unilever, Cif ºi Domestos, ºi-au majorat cotele de piaþã valorice faþã de perioada Ianuarie – Februarie 2007, iar datoritã acestui fapt, dupã primele 4 luni ale acestui an, Unilever ºi-a consolidat poziþia de lider pe piaþa produselor de curãþenie a casei, având o cotã de piaþã valoricã de 20% ºi deþinând cu brandul Cif 10,4%, iar cu brandul Domestos 9,6% – cote de piaþã valorice în total piaþã, în perioada Ianuarie – Aprilie 2007, conform The Nielsen Company. De asemenea, fiecare din cele douã branduri continuã sã fie No.1 în segmentul specific pe care activeazã: Cif este lider pe segmentul produselor pentru curãþat suprafeþe mici, iar Domestos liderul segmentului de produse pentru curãþat suprafeþe mari.
Campania s-a desfãºurat la nivel regional, simultan în România, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo şi Moldova şi a avut succes în toată zona de Centru-Sud a Europei.
“Dacă la final de proiect tragi linie şi nu-ţi dă cu rest, înseamnă că te-ai gândit bine. Cam asta e în mintea şi sufletul oricărui creativ. Aşa se întâmplă acum şi cu echipa de creaţie de la Brands & Bears. La final de promoţie Cif şi Domestos, ne-a dat exact aşa cum ne-am aşteptat. Ne-am bazat pe o idee în care am crezut şi acum ne primim răsplata“, spune Cristina Lambru, Director de Creaţie Brands & Bears. “Suntem încântaţi să vedem că propunerea noastră a avut efectul scontat. Am reuşit să venim cu idei proaspete în comunicare şi să aducem valoare adaugată întregului concept. Iar când cifrele îţi confirmă că eforturile comune nu au fost în zadar, nu poţi decât să zâmbeşti mulţumit şi să începi să te pregăteşti pentru următoarea campanie” încheie Claudia Mihai, Account Manager.
Echipele care s-au ocupat de dezvoltarea acestui proiect sunt compuse din: Rareş Ciovică – Category Manager, Cora Baiaşiu – Brand Manager, Tanya Koleva – Assistent Brand Manager din partea Unilever, iar din partea Brands & Bears, Andrei Găleată – Art Director, Elena Negrescu – Copywriter, Vlad Leonard – DTP, Cristina Lambru – Copywriter & Director de Creaţie, Maria Chiribău – BTL Officer, Cristian Bencze – Production Manager, Ana-Maria Stoiculescu – Account Executive, Claudia Mihai – Account Manager.
{mosloadposition user10}