Business-ul: CIBER, este o companie IT globala care construieste, integreaza si monitorizeaza aplicatii si infrastructuri pentru clienti business si guvernamentali. CIBER are 85 de birouri in 18 tari iar clientii sai fac parte atat din topul Fortune 1000, cat si din piata mijlocie.
Provocarea: CIBER avea nevoie de o solutie de suport prin care sa livreze servicii IT mai rapid, cu costuri mai mici si cu o calitate mai buna. Produsul BMC Remedy pe care il utilizau, necesita o mentenanta costisitoare, customizarile cat de mici insemnau un effort semnificativ iar integrile de tip third-party erau un cosmar. CIBER a cautat o solutie usor acesibila, usor de configurat, care sa fie usor de mentinut, care sa se integreze si sa se automatizeze cu celelalte solutii IT pe care le detine si care sa fie compatibila cu ITIL framework.
Solutia: CIBER a ales CA Service Desk pentru a face fata provocarii. CA Service Desk ofera management pentru incidente, probleme, schimbari, cunostinte, cereri si configurari, CMDB, toate acestea intr-o singura solutie. Compania a integrat Service Desk cu managementul resurselor, livrarii softurilor si operatiilor retelei pentru obtinerea unei solutii complete care sa imbunatateasca livrarea serviciilor si sa duca la o reducere a costurilor.
Rezultatul: CIBER a avut multe beneficii in urma implementarii produsului CA Service Desk. Aceasta solutie a scutit personalul companiei de o munca inutila, permitandu-le sa se concentreze asupra unor task-uri mult mai valoroase. Rezultatul implemetarii produsului CA Service Desk este faptul ca CIBER are acum costuri mai reduse pentru serviciile IT, productivitate a resurselor crescuta si satisfactie a clientului imbunatatita.
{mosloadposition user10}