Chrysopeea Branding & Design a realizat identitatea vizuală şi designul de ambalaj pentru noua gamă de băuturi răcoritoare necarbonatate ”deFructe” din portofoliul companiei Apemin Tuşnad.
Pentru a-şi face debutul cu un brand propriu pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbonatate, compania Apemin Tuşnad a apelat la serviciile de consultanţă de brand şi creaţie ale agenţiei Chrysopeea Branding & Design, continuând astfel colaborarea de succes începută cu peste 8 ani în urmă la crearea brandului de apă minerală Tuşnad. Având ca public primar familiile din oraşe mari şi mici, ”deFructe” urmăreşte să îşi câştige consumatorii printr-o personalitate familiară, prietenoasă şi disponibilă, cu o denumire explicită şi o prezenţă vizuală plină de culoare. În plus, ”deFructe” va fi singurul produs din această categorie prezent pe rafturile magazinelor la un volum de 2,5 l şi un preţ convenabil, fiind totodată uşor de transportat datorită mânerului inclus.
Lansarea produsului este însoţită de o serie de materiale POSM realizate în jurul unui concept grafic ce asigură o vizibilitate remarcabilă pentru elementele de identificare principale ale brandului, angajând totodată şi promisiunea unei experienţe gustative pline de savoare.
”deFructe” va fi lansat iniţial în varianta sa de portocale, urmat la scurt timp de grapefruit şi o variantă multifruct ce conţine suc natural din portocale, măr, morcov, lâmâie.
{mosloadposition user10}