Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CHEP lanseaza noua generatie de paleti tip sfert

Chep

CHEP, lider mondial în furnizarea soluţiilor de utilizare în comun a paleţilor şi containerelor, a lansat pe 15 iulie 2014 o nouă generaţie de paleţi tip sfert, din plastic, care vor fi puşi la dispoziţia celor peste 1.400 de clienţi din Germania începând cu aceeaşi lună. Acest nou produs este răspunsul companiei CHEP la cererea de pe piaţă pentru soluţii sustenabile de îmbunătăţire a eficienţei şi optimizării costurilor, precum şi pentru reducerea deşeurilor.

Noua generaţie de paleţi tip sfert (P0604B) de la CHEP, de dimensiuni 600×400 mm, înlocuieşte paletul tip sfert existent (P0604A), lansat de CHEP în urmă cu peste 20 de ani. Aceşti paleţi prezintă caracteristici avansate ce asigură o suprapunere îmbunătăţită, stabilitate superioară şi manipulare mai uşoară. În plus, aceştia se fixează mai sigur şi mai rapid de standurile promoţionale din carton ale clienţilor. Se aşteaptă ca noul produs să fie bine primit în special de producătorii şi comercianţii cu amănuntul în căutarea unei platforme inovatoare de transport din plastic.

Paletul P0604B este mai uşor decât actualul palet tip sfert, având o greutate de aproximativ 1,9 kg faţă de 2,1 kg. Înălţimea redusă de suprapunere a noilor paleţi permite stivuirea a 36 de bucăţi într-un camion faţă de 30 de bucăţi de paleţi din vechea generaţie, ceea ce înseamnă că aceştia vor ocupa cu 20% mai puţin spaţiu, reducându-se astfel numărul de camioane folosite pentru transport şi implicit emisiile de CO2. Modelul P0604B va fi un produs certificat cu amprentă neutră de carbon, ceea ce înseamnă că emisiile de CO2 deja reduse ale noului palet sunt pe deplin compensate prin proiecte de reîmpădurire.

Christophe Campe, Vicepreşedinte şi Director General CHEP Germania, a declarat: „Eforturile noastre de a inova produsele şi serviciile pe care le oferim se concentrează pe construirea unor lanţuri de aprovizionare mai bune împreună cu clienţii noştri. Noua generaţie de paleţi tip sfert consolidează performanţa noastră dovedită de lider mondial în furnizarea de soluţii de folosire în comun a paleţilor şi containerelor”.

Paletul P0604B este rezultatul unei activităţi de 18 luni de cercetare şi dezvoltare care s-a desfăşurat în cadrul Centrului de Inovare CHEP din Orlando, Florida, cu ajutorul unor experţi interni şi externi, precum şi prin parteneriate cu utilizatori cheie. CHEP a primit un feedback pozitiv în urma unui studiu de prelansare realizat în Germania, cu implicarea a 75 de clienţi şi parteneri, inclusiv fabricanţi, comercianţi cu amănuntul, producători de materiale promoţionale, firme de ambalare şi furnizori de servicii logistice. Compania CHEP se aşteaptă ca noul palet să aibă un mare succes în Germania şi se gândeşte ca pe viitor să extindă soluţia şi în alte ţări, printre care Benelux, Franţa, Marea Britanie, Spania şi Polonia. Ca parte a fluxurilor internaţionale, acest palet va fi distribuit şi în alte pieţe, iar CHEP se va ocupa de colectarea sa, ca şi în cazul celorlalte tipuri de paleţi.

Christophe Campe, Vicepreşedinte şi Director General al companiei CHEP în Germania, a adăugat: „Compania CHEP, cu peste 20 de ani de experienţă pe piaţă, depune eforturi pentru a îmbunătăţi continuu satisfacţia clienţilor în ceea ce priveşte performanţa de colectare şi livrare, precum şi în vederea optimizării costurilor. Produsele de înaltă calitate, inovaţia, reţeaua noastră unică şi serviciile excelente oferite clienţilor stau la baza propunerii noastre de valoare. Germania este o piaţă de importanţă strategică, nu doar pentru compania CHEP, ci şi pentru lanţul de aprovizionare de pe întregul continent european.”

Noua generaţie de paleţi tip sfert de la CHEP a fost validată de către asociaţii independente, printre care Institutul Fraunhofer din Germania şi certificată de standardul GS1. Dr. Volker Lange, Şeful Departamentului de Ambalare şi Logistică Comercială din cadrul Institutului Fraunhofer, a declarat: „Rezistenţa noului palet tip sfert de la CHEP a fost testată îndelung în laboratorul Departamentului de Ambalare al Institutului Fraunhofer IML. Testele realizate în acest laborator au confirmat stabilitatea statică, dinamică şi climatică a noului design prin compararea directă cu vechiul palet tip sfert de la CHEP. Repetarea fiecărui test de peste 30 ori garantează faptul că rezultatele sunt sigure din punct de vedere statistic”.

Pentru a identifica necesitatea unui nou design al paletului tip sfert, compania CHEP a organizat workshop-uri „Last Mile Solutions” în şapte ţări din Europa, printre care Spania, Germania, Franţa, Marea Britanie şi CEE cu producători, comercianţi şi furnizori de servicii logistice (LSP), care sunt principalii reprezentanţi ai industriei. Obiectivul acestor workshop-uri a constat în identificarea ineficienţelor de pe „ultimul segment” al lanţului de aprovizionare, unde apar până la 65% din costuri, în mare parte datorită numărului mare de platforme diferite, dar şi a efortului necesar pentru reaprovizionare.

Pentru informaţii suplimentare despre noul palet tip sfert de la CHEP, vizitaţi www.viertelpalette.de sau contactaţi-l pe dl. Ertan Benzes, responsabilul proiectului privind noul palet tip sfert de la CHEP: Ertan.Benzes@chep.com.

Despre CHEP

CHEP este lider mondial în domeniul soluţiilor de ambalare reutilizabile, returnabile şi gestionate, deservind numeroase dintre cele mai mari companii din lume în domenii precum bunuri de larg consum, produse proaspete, băuturi şi automobile. Serviciile CHEP sunt durabile din punct de vedere ecologic şi sporesc eficienţa clienţilor, reducând, în acelaşi timp, riscurile operaţionale şi deteriorarea produselor. Cei peste 7.500 de angajaţi CHEP şi cele 300 de milioane de paleţi şi containere oferă o acoperire fără egal şi o valoare excepţională, deservind peste 500.000 de unităţi client în peste 50 de ţări. Portofoliul nostru de clienţi include companii şi branduri internaţionale precum Procter & Gamble, Sysco, Kellogg’s, Kraft, Nestlé, Ford şi GM. CHEP este parte a Brambles Limited. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi www.chep.com.

1 Marcajul Geprüfte Sicherheit („Siguranţă testată”) sau marcajul GS este un marcaj de certificare voluntară pentru echipamente tehnice. Acesta indică faptul că echipamentul îndeplineşte cerinţele de siguranţă germane şi, dacă sunt disponibile, cerinţele europene pentru astfel de dispozitive. Principala diferenţă dintre marcajul GS şi CE constă în testarea şi certificarea de către un organism independent autorizat de stat a conformităţii cu cerinţele de siguranţă europene.

Bucuresti, 17.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.