Geografia shoppingului
Paco Underhill
Editura Brandbuilders
De ani buni deja si romanii au mall-uri, iar in viitor vor mai aparea unele. Multi au fost deja la mall (iar dintre acestia multi au si revenit). Fie ca merg pentru a manca, pentru a vedea un film ori pentru a cumpara ceva, multi sunt cei ce trec pragul mall-urilor.
Paco Underhill ne propune sa ne “petrecem” “impreuna o carte intreaga in interiorul unui mall” (p.15). Plimbarea este insa una speciala: totul este studiat de ochiul atent al specialistului in comportamentul cumparatorilor. Si din fiecare aspect observat se poate invata ceva: cum sa faci, ori cum sa nu faci un anumit lucru.
Poate suna surprinzator, insa calatoria prin mall include zone diverse, de la intrare la parcare, de la spatiile pentru mancare si pana la toalete, de la magazine de lux la magazine situatie departe de intrare si multe-multe altele.
Lectura este una incantatoare. Autorul are un stil placut, umorul este si el deseori prezent – asa se face ca nici nu stii cand a trecut timpul – pentru ca nu ai simtit nevoia de a lasa cartea din mana – si remarci si cate ai invatat. Sunt lucruri de care poate te-ai lovit si tu. Sunt situatii peste care poate nu ai dat (avand in vedere ca America este totusi mult mai “avansata” la capitolul mall, inclusiv in suburbii).
Chemarea mall-ului prezinta intr-adevar Geografia shoppingului intr-un mod atragator. O carte care se adreseaza celor ce au mall-uri, celor ce vand in mall-uri sau au magazine, celor ce vor sa afle de ce mall-urile arata asa cum arata si sunt organizate intr-un anumit mod.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}