Cheil|Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei Cheil Worldwide a câștigat recent pitchul de comunicare in-store pentru Hochland România. Agenția va demara noul parteneriat cu implementarea comunicării integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème în toate rețelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket și traditional trade partenere ale producătorului german.
Cheil va dezvolta toate activările de brand și proiectele speciale din instore, precum și toată signalistica la raft. Gama Hochland Crème, acum într-un nou ambalaj, dar cu același gust, este cea care întregește portofoliul Hochland. Este o cremă de brânză deosebit de fină și foarte fresh, din lapte de vacă pasteurizat. Potrivită pentru rețete versatile, simple și practice, crema de brânză Hochland Crème este disponibilă în patru sortimente diferite – clasic, cu verdeață, cu castraveți și cu șuncă.
„La Cheil, credem cu tărie în parteneriate pe termen lung care construiesc legături strânse între brand și consumator și aduc rezultate de impact. De aceea, punem la punct procese foarte eficiente atât în flow-ul intern cât și în cel cu furnizorii și avem grijă ca echipa să cunoască în profunzime atât universul brandurilor cât și toate challenge-urile de business care își pot găsi o soluționare prin comunicare strategică și creativă. Este un mindset care ne-a ajutat să avem 4 branduri diferite premiate la cea mai recentă ediție EFFIE Awards” menționează Carmen Miruță, Client Service și New Business Director, Cheil|Centrade.
„Ne bucură să întâlnim în Echipa Hochland un partener care își dorește comunicare in-store foarte modernă, în care tehnologia și creativitatea, atât online cât și offline, se împletesc pentru un boost de engagement în cel mai important moment din journey-ul consumatorului – cel în care se ia decizia finală de achiziție, unde inovația este un must în ceea ce privește strategia și creativitatea. Experiența vastă pe Samsung Retail a echipei Cheil a fost decisivă pentru o abordare innovation-centric în propunerile noastre din acest pitch” remarcă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil.
„Comunicarea in-store a fost întotdeauna o prioritate pentru noi, dat fiind că decizia de cumpărare se ia de cele mai multe ori inca de la raft. Schimbările din ultimii doi ani ne-au arătat un consumator diferit, cu obiceiuri diferite de cumpărare, dar pe care ne dorim să îl surprindem în continuare la raft cu oferte atractive și cât mai multă creativitate. Cheil ne-a surprins cu o abordare nouă, diferită și jucăușă, răspunzând complet ideii de versatilitate pe care Hochland Crème o oferă clientilor. Este un parteneriat nou și pornim la drum foarte încrezători că împreună cu Cheil vom dezvolta proiecte frumoase pentru iubitorii de brânzeturi și nu numai”, a declarat Alexandra Macovei, Trade Marketing Manager, Hochland România.