Cheil Worldwide, rețeaua globală de agenții care include Cheil, Barbarian, BMB, Iris și McKinney, a lansat un nou concept de business, Cheil Connec+ – Born to Outperform.
Conceput să fie mai dinamic și mai focalizat decât opțiunile clasice, Cheil Connec+ vine să susțină creșterea prin tehnologie a brandurilor care urmăresc să își devanseze concurența pe unele dintre cele mai competitive piețe din lume.
Pornind de la deviza „Born to Outperform”, Cheil Connec+ le oferă clienților acces la specialiști din șase agenții din rețeaua Cheil, rețea formată din 53 de birouri și peste 6.500 de experți din întreaga lume, pregătiți pentru a construi echipe interdisciplinare personalizate, concentrate pe furnizarea de soluții inovatoare și performante.
Ian Millner, președintele Iris Worldwide, care a fost numit CEO pentru Cheil Connec+, spune: „Ne-am dezvoltat ca o agenție de talente, iar lucrul alături de clienții ambițioși și competitivi ne ajută să avansăm în permanență. În contextul în care tot mai mulți clienți își doresc impact imediat și mai multă performanță de la partenerii lor din agenție, am creat o modalitate prin care aceștia pot lucra fluid cu noi, indiferent de fusul orar, pe capabilități precum strategie, creativitate, inovație, tehnologie, analiză de date, retail, CRM, bugetare și marketing de performanță. Astfel, conturăm spațiul de manevră necesar performanței”.
„Cheil Connec+ este conceptul care subliniază importanța comunicării și a informației la nivelul rețelei noastre globale și al agențiilor membre, inclusiv Cheil | Centrade – una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România și hub-ul regional al grupului în Europa de Sud-Est”, spune Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade. „Echipele noastre de la București, Belgrad, Zagreb și Budapesta oferă servicii integrate pe zece piețe din regiune, iar ponderea proiectelor internaționale crește susținut, de la an la an. Numai în ultimii ani, echipa de la București a atras zeci de proiecte importante din afara României, în principal din Marea Britanie și Statele Unite. Clienții ne recunosc creativitatea, atitudinea proactivă, dar și viziunea strategică cu care abordăm fiecare proiect. Componenta digitală devine dominantă, dar ea se bazează pe o structură integrată ce construiește branduri și răspunde la provocările clienților prin abordare strategică detaliată, talent creativ remarcabil și insight prețios oferit de analiza datelor prin intermediul echipei noastre de Data Intelligence”.
Ca rezultat al revoluției tehnologice demarate în Est, conceptul Cheil Connec+ va genera un impact transformator pentru brandurile și business-urile ambițioase, care se pregătesc de lansare sau relansare.
„Cheil Connec+ oferă o abordare mai agilă și mai focalizată a modului de lucru, eliminând în mod intenționat ierarhiile și structurile moștenite. Schimbarea are loc în mod dinamic, iar agențiile trebuie să avanseze și să devină o resursă esențială pentru afacerila și misiunea clientului”, adaugă Ian Millner.
Cheil Connec+ este construit pe sistemele de operare dinamice deja utilizate cu succes de agențiile Cheil, pentru a ajuta brandurile aflate la început de drum să prospere. De exemplu, în ultimul deceniu, rețeaua Cheil a contribuit la o creștere de patru ori a valorii brandului Samsung, care a ajuns astfel pe locul 5 la nivel mondial.
Echipa de conducere a Cheil Connec+ este formată din Ian Millner – CEO, Jill Smith – CMO Global și Jo Holliday – Director Global de Marketing. Millner își va păstra rolul de președinte al Iris Worldwide.