Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, lansează campania #AlloutFactZ, un proiect Samsung ce scoate la lumină cele mai importante subiecte specifice Generației Z.
Lansat în luna iulie, proiectul #AlloutFactZ completează inițiativa Samsung de a da o voce tinerilor din Generația Z și de a îi încuraja să își împărtășească experiențele. Primele șase episoade ale seriei expun unele dintre cele mai importante subiecte ale vieții de adolescent, cum ar fi diferențele de opinii între generații, imaginea de sine și relațiile cu cei din jur. Episoadele pot fi urmărite pe canalul TikTok al Samsung România, unde au strâns un total de peste 8 milioane de vizualizări.
Proiectul #AlloutFactz este „un show fun despre lucruri serioase” și îmbină conștientizarea unor probleme actuale din viața tinerilor cu divertismentul specific platformei TikTok. Formatul seriei este inspirat de faimosul joc Never Have I Ever (Am/N-am), în care participanții trebuie să răspundă sincer la întrebări autentice, folosind I Have (Am) sau I Haven’t (N-am).
În primele episoade, Drăcea, în calitate de host al show-ului, i-a provocat pe cei doi invitați, Olivia Addams și Bogdan Techeș, la o discuție onestă despre ce înseamnă să fii Gen Z-er. Rezultatul? Multă introspecție, răspunsuri neașteptate, momente amuzante și destăinuiri #Allout.
“Generația Z este foarte importantă pentru brandul Samsung pentru că este o generație deschisă la inovație, dornică să asimileze lucruri noi și să se facă remarcată. Este generația loud & proud pe care o avem ca model atunci când facem content curajos și care ne inspiră să vorbim despre mental health și real connections. Am lansat această campanie sub platforma #Allout, ca parte a strategiei de a ne apropia de tineri și de a îi inspira cu adevărat să își exprime emoțiile și să fie ei înșiși. Succesul campaniei ne arată încă o dată că România are nevoie de mai mult conținut pe această temă sensibilă, dar și că mediul digital este ideal pentru promovarea mesajelor de încurajare.”, remarcă Simona Panait, Head of Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria.
„Nu auzi vorbindu-se peste tot despre anxietate socială, conexiuni reale sau cât de complicată poate deveni comunicarea între generații – iar de aici s-a născut ideea Allout FactZ. Pentru că fac parte din generaţia Z, sunt foarte bucuroasă că am reușit să aducem aceste subiecte importante pe TikTok, locul în care conversaţia începe să devină activă şi asumată. Super felicitări echipelor Cheil | Centrade & Samsung şi multe mulțumiri lui Drăcea, Bogdan Techeş şi Oliviei Addams – you guys are great!”, completează Iarina Comănescu, Copywriter, Cheil | Centrade.
#AlloutFactZ face parte din platforma de comunicare #Allout și are la bază angajamentul Samsung de a fi alături de generația Z în cele mai accesate spații digitale, oferindu-le conținut relevant și autentic.
Echipa Samsung România:
Simona Panait – Head of Marketing Division, Samsung Electronics România & Bulgaria
Sabina Știrb – Communications & CC Manager, Samsung Electronics România
Sara Cristina Elsheikh – PR Specialist, Samsung Electronics România
Raluca Alexe – Social Media Specialist, Samsung Electronics România
Echipa Cheil | Centrade:
Mihai Gongu – Executive Creative Director
Simona Costea – Global Business Leader
Monica Garbur – Head of A/V Production
Camelia Cucu – Sr. Digital Account Manager
Denisa Armașu – Group Creative Director
Ana Constantin – Art Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Petruța Ciuică – Digital Strategy Head
Gabriela Ursu – Social Media Manager
Cristiana Iordache – Social Media Coordinator
Alina Iamandi – Account Manager
Alina Miu – Account Manager