Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, lansează pentru First Bank noua campanie de credit ipotecar, un proiect de comunicare sub platforma intitulată „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”.
Derivată din filosofia de brand, „The American Way”, platforma a debutat în 2022 și a devenit un teren creativ vast pentru execuții TV, digital, radio, OOH și in-store.
Ținând cont de contextul economic actual, dar și de visele clienților care își doresc o casă a lor sau vor să se simtă mai relaxați si mai împliniți în casa pe care o au deja, First Bank le vine în întâmpinare cu un credit ipotecar cu o dobândă fixă competitivă și costurile notariale aferente ipotecii acoperite de bancă. Oferta este valabilă atât pentru refinanțare, cât și pentru un credite ipotecare noi.
„Pentru a dramatiza mesajul campaniei, l-am pus pe consilierul financiar First Bank în fața unor provocări spectaculoase, inspirate din American culture, menite să îi deturneze atenția. Nimic însă nu-l poate distrage de la interacțiunea cu un client First Bank, o bancă unde misiunea de a pune clientul pe primul loc reiese chiar din numele acesteia. La First Bank poți să fii sigur că primești toată atenția cuvenită, indiferent că ești pământean sau nu.”, explică Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.
„La First Bank nici un efort nu este prea mare pentru a fi primii care fac diferența pentru clienții nostri. Atât în rețeaua de sucursale First Bank, cât și în interacțiunea disponibilă de oriunde prin Video Banking, poți fi sigur că ai toată atenția specialiștilor noștri, prin proceduri digitalizate de ultimă generație și soluții potrivite pentru orice nevoie financiară. Această atitudine de inspirație americană «Go the extra mile» este și inspirația pentru noul nostru produs de creditare, cu o dobândă extrem de atractivă și costuri notariale aferente ipotecii acoperite de bancă. Reamintim și pe această cale clienților noștri că suntem prima bancă din Romania unde pot avea acces în sucursale sau în zonele 24/7 cu bancomate, alături de animalele lor de companie.”, completează Alina Petcu, Marketing Coordinator, First Bank.
Campania se desfășoară în perioada 24 noiembrie 2023 – 31 martie 2024 și include spot TV și spot radio, dar și content în social media pe YouTube, Facebook, Instagram și LinkedIn.
Echipa First Bank:
Alina Petcu – Marketing Team Coordinator
Mihai Terecoasă – BTL & Production Marketing Specialist
Gabriela Cenușa Sia – Senior PR Specialist
Echipa Cheil | Centrade:
Carmen Miruță – Business Leader I Marketing Operations & Strategy
Mihai Gongu – Executive Creative Director
Miruna Potop – Group Creative Director
Andrei Nedea – Art Director
Sorana Popescu – Graphic Designer
Ioana Cozma – Senior Copywriter
Ema Ionescu – Client Service Team Leader
Alexandra Dinu – Account Manager
Stefaniza Els – Senior Accont Executive
Daria Marc – Social Media Coordinator
Monica Garbur – Head of Production
Alexandru Secula – AV Producer
Mihaela Iamandi – Traffic Director
Dan Butoi – DTP