Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cheil | Centrade semnează noua campanie Samsung “Flip the Contrasts”, în colaborare cu Musette

Cheil | Centrade Samsung “Flip the Contrasts” Musette

Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, semnează noua campanie pentru Samsung Electronics România, „Flip the Contrasts”, în colaborare cu Musette.

Ediția „Flip the Contrasts” este continuarea colecției „Flip the Design Rules”, lansată anul trecut. Actuala campanie aduce în prim plan telefonul Galaxy Z Flip4, o adevărată bijuterie din punct de vedere tehnic și estetic. Un astfel de telefon avea nevoie de un accesoriu pe măsură, care să-l pună în evidență, iar Musette a realizat special pentru el o geantă de culoare roșie, cu lanț și baretă colorată, o reinterpretare a celui mai de succes model din colecția trecută.

Cheil | Centrade Samsung “Flip the Contrasts” Musette

Galaxy Z Flip4 este un fashion-statement, iar natura sa este una contrastantă: dincolo de exteriorul atrăgător, interiorul ne aduce un telefon cu adevărat puternic. Pentru că în fiecare femeie există contraste, această dualitate a fost inspirația pentru actuala campanie, „Flip the Contrasts”. O femeie este, în același timp, delicată și puternică, iar cele două laturi se completează reciproc, în infinite ocazii. Motto-ul campaniei, lansată nu întâmplător în luna martie, este: „Iubește contrastele din tine, nu doar de 8 martie, ci în ∞ ocazii! ”.

„Succesul campaniei «Flip The Design Rules» ne-a demonstrat cât de important este ca brandurile să încurajeze și să susțină femeile în a-și exprima în mod neîngrădit, fără teamă sau rețineri, personalitatea și stilul exact așa sunt cu adevărat. Campania «Flip the Contrasts» este inspirată la rândul ei de Galaxy Z Flip4 și a fost adusă la viață, pentru a doua oară, de Musette și echipa creativă de la Cheil | Centrade. Parteneriatul nostru își propune să le ofere femeilor din România instrumentele și accesoriile de care au nevoie pentru a face față oricărei provocări cu încredere și eleganță. Suntem convinși că design-ul Musette, combinat cu inovația Samsung, le va aduce femeilor o oportunitate valoroasă de auto-exprimare, adaptată întocmai nevoilor lor.”, remarcă Simona Panait, Head of Marketing Division, Samsung România & Bulgaria.

Ediția limitată „Flip the Contrasts” a fost lansată luna aceasta în magazinele Samsung Experience Store și Musette din Băneasa Shopping City, fiind apoi extinsă în toate magazinele Musette și Samsung Experience Store din țară, precum și online, pe musette.ro sau prin aplicația Musette (disponibilă pe Android).

O astfel de campanie avea nevoie de video-uri manifest pe măsură, care să scoată în evidență contrastele feminității, dar și versatilitatea ediției limitate, care reușește să îmbine inovația și funcționalitatea, printr-un design fashionable.

Pentru amplificare, vor urma campanii pe TikTok și Instagram cu influenceri precum Inna, Monica Bârlădeanu, Cristina Oné, Ela Crăciun, Nicole Cherry, Sînziana Iacob, Lorena Șerban și Alina Eremia.

„Suntem onorați să participăm pentru a doua oară la această colaborare dintre industria de tech și cea de fashion, care le oferă femeilor din România produse care sunt inovative, elegante, dar și funcționale. Campania «Flip the Contrasts» ne-a permis, încă o dată, să ne demonstrăm know-how-ul în mai multe arii de activitate: strategie, realizare de concept creativ și identitate în digital și Social Media, creație de Social Media și DOOH assets, producție video (spoturi campanie), Development (landing page Samsung realizat in-house).”, adaugă Simona Costea, Global Business Leader, Cheil | Centrade.

„Aceasta este o campanie realizată de femei, pentru femei și ma simt onorată că am făcut parte din echipa de Creație. Vreau să le mulțumesc colegelor mele din Cheil | Centrade, o companie cu leadership și know how feminin la superlativ, echipei de power-women din Samsung și brand-ului Musette, creat și condus cu succes de o femeie antreprenor.”, completează Denisa Armașu, Group Creative Director, Cheil | Centrade.

Echipa Samsung România:

Simona Panait – Head of Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria
Oana Mîță – MX Campaign & Category Coordinator Samsung, Samsung Electronics România
Corina Sandu – Campaign & Categories Manager, Samsung Electronics România
Sabina Știrb – Communications & CC Manager, Samsung Electronics România
Sara Cristina Elsheikh – PR Specialist, Samsung Electronics România

Echipa Cheil | Centrade:

Mihai Gongu – Executive Creative Director
Simona Costea – Global Business Leader
Miruna Baias – Strategy Head
Petruța Ciuică – Digital Strategy Head
Monica Garbur – Head of Production
Denisa Armașu – Group Creative Director
Raul Ciceu – Senior Art Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Ana Constantin – Art Director
Alina Iamandi – Digital Project Manager
Gabriela Ursu – Social Media Manager
Dan Butoi – DTP
Mihaela Iamandi – Traffic Director

Producție video

Bread Content – Broadcasting & media production company

Post-producție

Bread Content – Broadcasting & media production company

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.