Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide și NN România lansează un nou produs în cadrul platformei de comunicare ”Alternativa NN”, asigurarea Premium Care Abroad.
Noua campanie integrată pentru asigurarea Premium Care Abroad îl are drept protagonist pe actorul Adrian Nartea, alături de familia sa, și prezintă un exercițiu de imaginație prin care acesta descoperă procesul complet parcurs de un client NN care a ales din timp să fie protejat cu noua asigurare NN, de la suspiciunea unei boli grave la tratamentul necesar în străinătate.
Cheil Centrade a dezvoltat componenta de awareness online a campaniei, ce include conținut video & static, personalizat, pe canalele sociale ale brandului, ale ambasadorului Adrian Nartea, dar și alte spații de media digitală.
NN Premium Care Abroad este o soluție completă de protecție a sănătății în situația unor boli grave precum cancer, chirurgie cardiovasculară cu by-pass, neurochirurgie sau transplant. Cu NN Premium Care Abroad, fiecare caz este preluat în 2 ore lucrătoare și clienții beneficiază de medic coordonator dedicat de la prima suspiciune până la diagnostic, tratament de înaltă precizie în străinătate și post-tratament în România, având acoperire de peste 2 milioane de euro pentru cheltuielile medicale pe tot parcursul cazului.
„Din discuțiile noastre cu mii de români am înțeles că, atunci când apare o problemă gravă de sănătate, oamenii își doresc un diagnostic rapid și cel mai performant tratament posibil pentru nevoia lor. Asigurarea NN Premium Care Abroad oferă protecție completă pentru boli grave, un diagnostic clar și sprijin medical și financiar rapid pentru tratament în străinătate, acolo unde există tehnologii avansate și medicină de înaltă precizie. Iar primii clienți ne-au confirmat deja că soluția le oferă mai multă liniște și o plasă de siguranță foarte relevantă pentru momentele dificile care pot să apară în viață.”, explică Gabriela Lupaş Țicu, Chief Marketing & Operations Officer NN România.
„În viață i se poate întâmpla oricui să dea de greu pe neașteptate și nimeni nu este vreodată pregătit pentru o boală gravă. Asigurarea NN Premium Care Abroad a fost concepută cu gândul la oamenii care trec prin astfel de momente dificile și care au nevoie rapid de tot sprijinul pentru a se trata, fără să se gândească la bani. Astfel, oferim beneficii relevante care se disting în piață, iar campania integrată de comunicare evidențiază tocmai diferența pe care fiecare dintre aceste beneficii o poate face în lupta împotriva unei boli grave.”, spune Cristina Mâcă, Head of Brand & Communication NN România.
„La Cheil | Centrade credem în parteneriate de durată și în idei strategice puternice care construiesc povești relevante, remarcate atât de consumatori cât și de juriul Effie, așa cum au fost campaniile dezvoltate alături de partenerii de la NN în ultimii ani. Platforma strategică de brand «Alternativa NN » lansată împreună în 2020 merge mai departe cu o poveste plină de emoție avându-l protagonist pe Adrian Nartea, alături de familia sa. Campania integrată include producții TV, radio, conținut editoral și digital, dar și parteneriate speciale.”, adaugă Carmen Miruță, Business Leader I Marketing Operations & Strategy Cheil | Centrade.
„Am reușit să conturăm alături de echipa Saga Film și regizorul Bogdan Albu o poveste plină de emoție, magistral interpretată de Adrian Nartea, care și-a imaginat un moment de cumpănă în care totul se termină cu bine. Pentru că atunci când alegi din timp să fii protejat, știi că ai pe cine conta. Editul alert subliniază procesul fluid acoperit de produs, de la prima suspiciune la momentul în care te poți întoarce la cei dragi, pentru a te bucura din nou de ceea ce contează.”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.