Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cheil | Centrade la cea mai bună performanță la Webstock Awards 2022 din istoria agenției

Cheil | Centrade Webstock Awards 2022

Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, și-a îmbunățit performanța de anul trecut la premiile Webstock, obținând 15 nominalizări și 7 medalii. La ediția din 2022, Cheil | Centrade a obținut 2 trofee 1st Best, primele din istoria agenției și 5 trofee de 3rd Best.

„2021 a fost un an de recorduri pentru noi atât privind eficiența campaniilor semnate de Cheil | Centrade, dar și în performanța creativă. Echipa a pus foarte multă inimă și energie pentru a depăși recordurile din 2021. E cel mai bun an al nostru la Effie Awards, și iată, acum, este și cel mai bun an al nostru la Webstock Awards. Și acest lucru după ce am scris istorie pentru România la IAB Mixx Europe. Ne bucură și mai mult că obținem aceste recorduri personale cu work care reprezintă premiere pentru industrie, onorând astfel semnificația cuvântului «Cheil» în limba coreeană: aceea de a fi primul – primul album dedicat vieții de noapte, prima platformă dedicată comunității de mobile e-sports, o lansare în stil mare a unui canal de TikTok și cea mai țapănă lansare din industria berii.”, remarcă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.

Cheil | Centrade Webstock Awards 2022

„Suntem încântați de premiile recent primite la Webstock. Rezultatele validează transformarea pe care am inițiat-o în ultimii ani la Cheil | Centrade, prin care căutăm să ne poziționăm la convergența dintre industria creativă și consultanța în afaceri. Unul dintre principalii factori care au contribuit la acest succes este folosirea unuia dintre cele mai puternice centre de analiză a datelor din România (DIA), care astăzi este un hub regional de excelență Cheil. Această resursă ne permite să dezvoltăm, împreună cu clienții noștri, proiecte strategice de branded content inovativ care oferă rezultate solide. Datorită acestui model am reușit să atragem parteneriate globale din industria tech și pharma și să ducem abilitățile și know-how-ul tehnologic românesc în afara granițelor României.”, completează Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade.

Campania #22EpicNights, gândită și implementată pentru Samsung România, a obținut trofeul 1st Best în categoria Best YouTube Campaigns și un trofeu 3rd Best în cea de Best Social Media Strategy. #22EpicNights este primul album de muzică originală dedicat vieții de noapte Gen Z, explorând fiecare verb al nopții printr-o piesă interpretată de artiști tineri și cu videoclipuri filmate integral noaptea cu noul Galaxy S22 Ultra, cu ajutorul noii funcții Nightography. În doar 9 luni, albumul a avut un reach de 4 milioane pe Facebook și 7,4 milioane de impresii pe YouTube. Până acum, au fost lansate 12 videoclipuri care pot fi vizionate pe playlistul #22EpicNights de pe canalul Samsung Romania.

Platforma de comunicare #PlayOnWithSamsung a obținut un trofeu 1st Best în categoria Best Social Media Strategy și unul 3rd Best în cea de Best Live Streaming Campaigns. Platforma Samsung adresată fanilor mobile e-games este la a doua performanță la Webstock după trofeul din 2021. Grație noilor activări, platforma a atins cifre impresionate: 400.000 de vizitatori unici, pasionați de e-sports și mobile gaming, 60 de ore de conținut și 10.000 de ore de vizionări. În plus, am generat pentru Samsung România o dublare a veniturilor obținute din fluxurile de gaming, România devenind a treia țară din Europa ca volume de vânzări, pe această nișă.

#TheEpicRetrospective, campania lansării canalului de TikTok al Samsung România, a câștigat trofeul 3rd Best în categoria Best TikTok Campaigns. Campania a găsit un mod inedit de a transforma într-un avantaj faptul că Samsung a lansat canalul oficial de TikTok abia în 2022. Într-o serie de 7 postări spumoase, influencerul Bogdan Techeș a rezumat într-o retrospectivă epică cele mai importante trenduri TikTok din 2016, anul lansării platformei, până în prezent. Fanii au gustat din plin abordarea self-irony, astfel încât seria de content a avut 8,2 milioane de vizionări, peste 50,000 de interacțiuni, iar canalul a strâns în timp record peste 30,000 de followers.

https://www.tiktok.com/@samsungromania/video/7081594269344992517

„Ne bucură rezultatele recente de la Webstock obținute de către echipele Samsung și Cheil | Centrade, alături de agențiile partenere. #PlayOnWithSamsung este o platformă multiplu premiată atât la Effie, cât și la Video Gaming Awards, #22EpicNightsAlbum este unul dintre cele mai ambițioase proiecte de content din industria muzicală românească, alături de cei mai talentați artiști ai Generației Z, iar #TheEpicRetrospective este o campanie care a anunțat într-un stil epic canalul nostru de TikTok. Toate cele trei proiecte au în spate foarte mult efort și ne onorează să le vedem recunoscute de către cei mai bun profeșionisti din industrie.”, explică Simona Panait, Head of Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria.

Nu în ultimul rând, ediția din 2022 a Webstock Awards a însemnat și două trofee 3rd Best în categoriile Best Influencers Campaigns și, respectiv, Special Projects pentru campania de lansare a berii Kozel, cea mai iubită bere din Cehia și unul din brandurile premium din portofoliul Ursus Breweries. Pentru a transforma acest brand nou pe piața românească într-unul pe care toată lumea să dorească să-l cunoască, în campania de teasing am căutat să lansăm un nou sinonim pentru „cool”, care să fie preluat în pop culture. Inspirați de semnificația cuvântului „Kozel” care în limba cehă înseamnă țap, am lansat termenul „țapăn” prin mesajul de campanie: „Urmează ceva țapăn!”. Țapul Kozel, un țap adevărat, și-a luat în serios rolul de influencer și a interacționat cu tot felul de vedete într-o serie de apariții surprinzătoare la emisiuni TV, dar și în online alături de influenceri precum Mircea Bravo, Șerban Pavlu, Spike și Maria Popovici. Campania de teasing a culminat cu apariția Țapului Gigant în parcarea unui centru comercial din nordul capitalei, o construcție inedită asemănătoare unui Cal Troian cu înălțimea de 15 metri, vizibilă de la 2 kilometri, cu un bar în interior. Campania a strâns peste 8,2 milioane de vizionări cumulate pe toate platformele, devenind una din cele mai vizibile campanii din industria berii.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.