În contextul în care pandemia COVID-19 este din ce în ce mai resimțită în România și numărul de persoane confirmate pozitiv este în creștere, spitalele sunt cele mai greu încercate de valul de cazuri grave. Fie că vorbim de medici, asistenți, personal de îngrijire, personal de pe ambulanțe sau brancardieri, eroii din linia întâi a luptei cu noul Coronavirus sunt solicitați mai mult ca oricând și au nevoie de susținerea și solidaritatea noastră, a tuturor.
Elementul central al campaniei lansate în social media este un film manifesto care invită românii să susțină cadrele medicale, transmițându-le aprecierea lor prin postarea pe profilul personal de Facebook a unor scurte filme cu ei și cei dragi aplaudând, alături de un mesaj de mulțumire și de hashtag-ul #EnergieEroilor.
„Suntem mândri să avem parteneri care știu să sprjine comunitatea în momentele care contează. Acest lucru ne-a inspirat să reușim să gândim și să producem acest proiect în timp record, deși, atât noi, cât și partenerii noștri de la Chainsaw Europe am activat în modul working from home,” remarcă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.
„ENGIE a crezut dintotdeauna în puterea oamenilor de a da energie celor din jur și acest lucru ne-a inspirat să oferim energie pentru fapte bune. Știm că eroii din spitale au nevoie de echipamente și de aceea am direcționat fonduri de sprijin. În egală măsură, însă, credem că au nevoie și de recunoștința noastră, a celor de acasă,” explică Amalia Anghel, Manager Comunicare Corporate și Brand ENGIE România.
ENGIE România vine în sprijinul cadrelor medicale din prima linie și a pacienților afectați de virusul SARS-CoC-2 cu o contribuție financiară în valoare de 250.000 de euro, direcționată către mai multe organizații: Societatea Națională de Cruce Roșie din România, Dăruiește Viață și HOSPICE Casa Speranței.
Fondurile direcționate către Societatea Națională de Cruce Roșie din România și Dăruiește Viața, în cuantum de 100.000 de euro fiecare, vor fi utilizate pentru achiziția de echipamente pentru cadrele medicale, precum și de aparate de ventilație sau materiale de strictă necesitate pacienților confirmați cu COVID-19.
Alți 50.000 de euro sunt alocați pentru îngrijirea pacienților cu boli oncologice, externați din spitalele destinate exclusiv pacienților cu COVID-19 și pentru care HOSPICE Casa Speranței rămâne o alternativă pentru continuarea tratamentului a cărui lipsă le-ar pune viețile în pericol.
Prin această contribuție, compania își reafirmă sprijinul pentru îmbunătățirea condițiilor din sistemul medical românesc, în care a investit, din 2013 pănă în prezent, 1.350.000 de euro.
Echipa de proiect:
Din partea agenției Cheil | Centrade România:
Executive Creative Director: Mihai Gongu
Group Creative Director: Alina Zaharescu, Ștefan Lungu
Art Director: Bogdan Popescu
Copywriter: Alexandru Bălan
Client Service Director: Carmen Miruță
Group Account Director: Codruța Strat
Account Director: Mara Grigorescu
AV Director: Monica Garbur
Din partea studioului de post producție Chainsaw Europe:
Post Production Producer: Raluca Iuteș
Sound Designer: Hasan Nasser
Editor: Mircea Lăcătuș
Actor: Bogdan Tudor
Din partea ENGIE România:
Manager Comunicare Corporate: Amalia Anghel
Project Manager Comunicare Corporate: Loredana Modoran
Project Manager Comunicare Corporate: Ramona Sărărescu
Coordonator Comunicare Corporate: Andreea Ionescu