Hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei coreene Cheil, este una dintre cele mai premiate agenții la ediția aniversară a IAB MIXX Awards.
Cheil | Centrade a obținut astfel Marele Premiu Grand MIXX dar și trofeele de Best Branded Content Campaign și Best Non-Profit/CSR Campaign pentru campania Guilt Gifts Puppetry pentru Asociația ANAIS, prima serie de teatru experimental în care protagoniștii de pe scenă sunt jucării reale aparținând victimelor violenței domestice.
Acestor trofee de calibru li s-au alăturat alte 3 titluri de Finalist pentru clientul Samsung în alte două categorii. De notat faptul că IAB MIXX este singurul festival local ce premiază doar o singură lucrare din fiecare categorie, astfel că un titlu de Finalist devine semnificativ mai prețios.
În categoria Best Virtual and Augmented Reality Campaign, juriul a selectat drept finalistă colecția de filtre AR Samsung folosite pe diverse activări de brand în 2021. Colecția a inclus o serie de filtre precum:
a)#EpicArrival AR Filter – cel care a adus în lumea virtuală monolitul ce a servit drept teaser neconvențional pentru noul Galaxy S21 în Sinaia, la cota 1400, oferind un twist epic aparițiilor misterioase de monoliți în toate colțurile globului.
b)#DesignedForYourLifestyle AR Filters, prin care am oferit fanilor Samsung o experiență imersivă ce le-a permis să descopere tehnologia televizoarelor Samsung de ultimă generație chiar în timpul vârfului pandemiei, când accesul în magazine nu era permis.
Pentru televizorul The Frame, cel adresat iubitorilor artei, am creat un filtru care permitea fanilor să înrămeze orice operă de artă pe televizor. Am reprodus o sufragerie clasică în mijlocul căreia am plasat televizorul și i-am invitat pe fani să testeze senzația de a admira artă de oriunde.
Pentru The Serif, televizorul ultra-prietenos cu spațiul prin forma sa neconvențională, filtrul a inclus un produs 3D care poate fi redimensionat și repoziționat oriunde, oferind fanilor posibilitatea de a testa versatilitatea și mobilitatea acestui gadget.
Filtrele pentru evenimentul de lansare #Experience New Worlds, primul eveniment virtual de lansare de brand cu componentă interactivă. În premieră, fiecare vizitator a putut să își construiască propria călătorie digitală de explorare a feature-urilor noului Galaxy S21. Evenimentul a oferit o experiență imersivă în 4 lumi diferite: World of Content, World of Wellness, World of Gaming și World of Sharing, dezvoltate în CGI, inspirate de inovațiile tehnologice ale noului model și prezentate de 4 influenceri din Team Galaxy.
Filtru de invitație la eveniment a funcționat drept pașaport pentru a trece granița în lumea virtuală.
În primul rînd, oaspeții au fost invitație să scaneze un cod QR și să descopere astfel MC-ul evenimentului – Cosmin Selesi, în formatul unui avatar virtual în realitate augmentată ce îi anunța că sunt printre invitații speciali ce vor experimenta evenimentul de lansare în premieră.
Filtrul Portal care a deschis o ușă de acces virtuală către cele 4 lumi, detectând o suprafață plană, și poziționând portalul în orice loc. Invitații au putut explora atât în exteriorul cât și în interiorul portalului făcând primii pași în noua lume.
În cele din urmă, în partea de amplificare post-event, am lansat un filtru care a permis imersarea în diversele lumi din cadrul poveștii, înlocuind fundalul din jur cu un mediu de realitate augmentată care putea fi ușor personalizat pentru selfie-ul perfect.
d) Filtrele Galaxy S21 FE au celebrat cele 6 culori votate de comunitate globală a fanilor Samsung Galaxy. Pentru această activare, ne-am parteneriat cu L’Oreal și am creat 6 set-uri de machiaj, inspirate de culorile speciale Galaxy S20 FE (green mint, lilac, orange, roșu, alb și albastru). Ioana Stratulat, make-up artist Maybelline a semnat cele 6 tipuri de machiaj, iar Vali Bărbulescu, ambasador Samsung ambassador, a documentat întregul proces și a transmis live experiența pe pagina oficială Samsung de Instagram, dar și pe pagina sa. Maybelline a postat, de asemenea, fotografii cu machiajul final pe contul lor local de Instagram.
e) Filtru de Snapchat pentru Galaxy S21 intitulat Epify – Snapchat Filter
Pentru fanii noștri tineri sătui să stea între patru pereți în pandemie, am creat un challenge pe 3 direcții: gaming, content creation, și muzică. Pentru fiecare, i-am provocat să transforme o situație plictisitoare într-una epică. Am creat un AR Snapchat lense prin care se puteau costuma în stil epic pentru a evada din cotidian.
f) Filtrele oferite de-a lungul întregului fanilor pentru acces nemijlocit către produse și features:
Cea de a doua campanie shortlistată în categoria Best Virtual and Augmented Reality Campaign a fost “Experience New Worlds” lansarea virtuală interactivă pentru Samsung Galaxy S21, premiată și la alte competiții internaționale, precum Eventex Awards 2021.
Aceeași lucrare a fost finalistă și în categoria extrem de competitivă Best Product Innovation.
“Cheil | Centrade este despre Doing Good with Data. Ne onorează să reușim să câstigăm trofeul în categoria regină Branded Content, dar mai ales Marele Premiu al competiției IAB MIXX care premiază cele mai creative și eficiente campanii digitale ale anului, cu work aliniat acestei viziuni.” menționează Carmen Miruță, Client Services Director Cheil | Centrade și coordonator al campaniei ANAIS.
„Avem o echipă care este pasionată de excelență pe orice cont și orice brief și acest lucru este vizibil și prin multiplele campanii Samsung recunoscute aici. 2021 a fost unul dintre cei mai buni ani ai nostri, cu prezențe notabile pe 4 podiumuri principale ale competițiilor locale, de la Effie la Internetics, de la IAB MIXX la Webstock unde am fost cea mai premiată agenție.” completează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade