Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Chefi la cuțite”, un nou record de audiență

chefi-la-cutite7471

Ediția de marți seara a adus un nou record de audiență pentru emsiunea „Chefi la cuțite”: show-ul a înregistrat cea mai bună cotă de piață la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente din cota de piață și 12,8 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, care a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu 6,8 puncte de rating și 18 % cota de piață. În intervalul orar în care a fost difuzată, 20.29-23.18, emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de piață pe toate segmentele de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 9,5 puncte de rating și 21,4 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 13,7 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 8,5 puncte de rating și 19,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,7 puncte de rating și 17,8 % cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 22.33, Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 16,8 puncte de rating și 45,8 procente din cota de piață.


Antena 1 a fost lider de piață marți, 21 martie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 9,6 puncte de rating și 26,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 22,7 % cota de piață. Iar la nivelul întregii zile de 21 martie, Antena 1 a fost liderul zilei pe publicul comercial, cu o medie de 3,6 puncte de rating și 22,4 % cota de piață, urmată pe locul secund de Pro Tv cu o medie de 3,2 puncte de rating și 20,4 % cota de piață. Românii și-au petrecut ziua alături de programele Antena 1, astfel că și show-urile „Prietenii de la 11” și „2K1” au fost lideri de piață pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, dar și Observatorul orei 13.00 sau 16.00. Seara s-a încheiat cu „Xtra Night Show”, emisiune care a fost lider de piață pe toate categoriile de public, cu o medie pe targetul comercial de 4,4 puncte de rating și 23 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 2,6 puncte de rating și 13,8 % cota de piață.

Sursa: Kantar Media        
Copyright: ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group        
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National        
Perioada 21 martie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.