Marți seara, când emisiunea a fost lider de piață pe toate categoriile de public, „Chefi la cuțite” a adus ultimele probe eliminatorii din Bootcamp, iar cei trei chefi și-au ales echipele cu care de săptămâna viitoare vor intra în confruntări. Un nou sezon, noi culori pentru cele trei echipe, astfel că chef Bontea va conduce echipa verde, chef Dumitrescu va defila în portocaliu, în vreme ce pentru chef Scărlătescu al treilea sezon are culoarea mov.
Emoții mari, dar și bucurii pe măsură la alegerea celor trei echipe: concurenții au trecut prin toate stările în așteptarea deciziilor celor trei jurați. Echipa verde condusă de chef Bontea este formată din: Puiu Vasile, Roxana Pârjol, George Manole, Cosmin Dan, Gemelina Opriș și Silviu Briceag. Echipa portocalie condusă de chef Dumitrescu este formată din: Andrei Căldăraru, Nina Rus, Adrian Szucs, Ioan Popa, Ruxandra Urse, Mihai Mureșan. Iar echipa mov condusă de chef Scărlătescu este formată din: Angie Cobut, Iulian Mitea, Lorant Erdei, Dihn Thi Binh Minh, Andrei Luță și Gianny Bănuță.
Emisiunea a fost lider de piață marți, 28 martie, în intervalul în care a fost difuzată, 20.29-23.25, pe toate categoriile de public. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 12,1 puncte de rating și 31,1 % cota de piață, Antena 1 fiind urmată de Pro Tv cu 9,1 puncte de rating și 23,4 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 8,8 puncte de rating și 19,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu 8,4 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7,8 puncte de rating și 17,2 % cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 22.27, „Chefi la cuțite” avea pe publicul comercial un vârf de 15,6 puncte de rating și 38,2 procente din cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 28 martie 2017