Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Chefi la cuțite” și „Acces direct”, lider de audiență

chefi-la-cutite7115

Luni, 24 aprilie, emisiunea „Chefi la cuțite” a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, dar și la nivelul întregului public din mediul urban, plasându-se în topul preferințelor telespectatorilor. Așa se face că, în intervalul în care a fost difuzată 20.29-23.30, „Chefi la cuțite” s-a situat în fruntea clasamentului și a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 11 puncte de rating și 27,2 % cota de piață, în vreme ce ProTv se situa pe locul al doilea, cu 6,5 puncte de rating și 15,9 % cota de piață. Emisiunea a fost lider de piață și la orașe, cu o medie de 8,2 puncte de rating și 17,6 % cota de piață, în vreme ce ProTv se clasa abia pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,3 puncte de rating și 13,7% cota de piață.

Marți la „Chefi la cuțite” ultimul battle din sezon decide care sunt semifinaliștii

După o seară de luni aprinsă și tensionată, în care orgoliile au explodat atât de partea chefilor, cât și a concurenților, ediția de marți, 25 aprilie, aduce ultimul battle din acest sezon. În urma acestei confruntări decisive se vor alege semifinaliștii celui de-al treilea sezon, astfel că miza este una foarte mare. Proba, deși dulce, pentru că cele trei echipe au de gătit desert, nu va aduce zâmbetul pe buze decât pentru o singură echipă, cea care câștigă battle-ul și scapă de duel. Celelalte două echipe, care vor pierde, intră la duel și dintre ele un singur concurent va fi eliminat, alegându-se astfel la finalul ediției semifinaliștii de anul acesta.

chefi-la-cutite7115
Seara nu va fi lipsită de tensiuni, pentru că spiritele nu s-au potolit deloc. După ce luni seara chef Dumitrescu i-a dat afară din bucătărie pe parcursul probei pe Nina și Căldăraru și după ce a pierdut un om, pe Mureșan, liderul echipei portocalii se vede în fața unei situații foarte dificile: echipa sa e dezbinată, el nu mai are încredere în oamenii pe care îi coordonează, iar moralul îi e la pământ. Și pentru chef Bontea presiunea e mare: mai are numai trei oameni în concurs și nu știe pe câți dintre ei îi poate duce mai departe în semifinală și finală. Iar chef Scărlătescu pare să joace mai dur ca oricând, pentru că e decis să-și ia revanșa.

Proba duelului de marți seară va aduce o temă grea: fructe. Exotice sau nu, ele sunt cu atât mai greu de aranjat în farfurii atrăgătoare și gustoase cu cât ingredientul vedetă este indicat de cineva din echipa adversă, după o tragere la sorți. Cine sunt semifinaliștii acesui sezon, telespectatorii Antena 1 află marți, 25 aprilie, de la 20.30, la „Chefi la cuțite”.

Antena 1 va difuza săptămâna viitoare luni, pe 1 mai, semifinala, iar marți, pe 2 mai, finala celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite”.

Antena 1, lider în Prime-Time

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul Prime-Time-ului, intervalul cu cea mai mare audiență cuprins între 19.00-23.00, înregistrând la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 9 puncte de rating și 24,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6,8 puncte de rating și 18,6% cotă de piață. Antena 1 a fost lider în Prime-Time și la nivelul întregului public din mediul urban, înregistrând o audiență medie de 7,4 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o audiență medie de 7,1 puncte de rating și 15,8% cota de piață.

Acces direct, lider pe toate categoriile de public

Ieri, 24 aprilie, emisiunea „Acces direct”, difuzată de Antena 1 între 16.57-18.58, a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor targeturilor când în platoul Acces Direct a venit, pentru prima oară de la dispariţia soţiei sale, Cornel Galeş. Răpus de durere şi înlăcrimat, soţul îndrăgitei artistei a găsit puterea să spună întregul adevăr despre drama care i-a distrus viaţa, în exclusivitate, la Acces Direct.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida s-a impus ieri ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu un procent mediu de 21,8% din cota de piaţă şi o audienţă de 4.4 puncte de rating, în vreme ce principalul competitor, ProTv, înregistra atunci 18.2% cotă de piaţă şi 3.7 puncte de rating.

Emisiunea „Acces direct” a fost lider absolut de audienţă şi la nivelul întregului public din mediul urban cu o audienţă medie de 6,6 puncte de rating şi 21.4% cotă de piaţă, urmată de ProTV cu 5,5 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă.

Cu o audienţă medie de 7,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,9%, Acces direct se situează pe primul loc şi pe întreg publicul din România, la distanţă mare de ProTV care înregistrează doar 5,4 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă. Dezvăluirile lui Cornel Galeş despre „zânica” lui, aşa cum îi plăcea să o alinte pe îndrăgita artistă, din minutul de aur, înregistrat la 18:25, au fost urmărite de peste 1 800 000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând atunci 30,4 procente din cota de piaţă şi 10.1 puncte de rating.

Sursa: Kantar Media        
Copyright: ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group        
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National        
Perioada 24 aprilie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.