Luni, 13 februarie, „Chefi la cuțite” a revenit cu cel de-al treilea sezon la Antena 1. Telespectatorii au așteptat nerăbdători întoarcerea celor trei simpatici chefi, astfel că show-ul a fost lider absolut de audiență și nu a avut rival pe nicio categorie de public. Nu mai puțin de 14,1 puncte de rating și 33,6 % cota de piață obținea emisiunea, pe publicul comercial, în minutul de maximă audiență de la 22.16, atunci când Pro Tv se clasa pe locul al teilea cu cifre de aproape patru ori mai mici – 3,9 puncte de rating și 9,4 % cota de piață.
În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.29-23.23, „Chefi la cuțite” a fost lider absolut de piață pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 11,1 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață. Și la orașe cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 8,3 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al patrulea, după Kanal D și Antena 3, cu o medie de 4,8 puncte de rating și 9,9 % cota de piață. La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a condus topul cu o medie de 7,4 puncte de rating și 15,9 % cota de piață, în timp ce Pro Tv ocupa locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 5,3 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.
Dragostea e în bucate exotice azi la „Chefi la cuțite”
În ediția de marți, 14 februarie, de la 20.30, dragostea plutește printre aburii bucatelor la „Chefi la cuțite”. Chef Scărlătescu are parte, din nou, de toată admirația doamnelor care vin la preselecții și care îi răsfață pe cei trei jurați fie cu macarons pudrați cu aur, fie cu combinații inedite de fructe și carne. Surprizele vin pe bandă și azi la „Chefi la cuțite”, astfel că jurații au parte de farfurii care nu îi lasă indiferenți: Popa Ioan este un bucătar care a lucrat mult în străinătate și vrea să surprindă cu un preparat inedit pe bază de mămăligă neagră, în vreme ce Anne Ampawan, cunoscut chef la un restaurant din București, are o surpriză mai mult decât exotică pentru cei trei și le aduce scorpioni pe farfurie.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 februarie 2017
Foto copyright Mihai Stetcu.