Rețetele sunt disponibile pe noul site Olympus
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, oferă în premieră rețete video interactive, create special de bucătarul Olympus, Chef Horia. Rețetele sunt disponibile pe noul site www.olympusdairy.ro.
Prin accesarea secțiunii Rețetele Olympus de pe noul site, utilizatorii sunt invitați să intre în bucătăria Olympus, să aleagă dintre cele patru categorii disponibile – carne, pește, salată sau desert – și să selecteze una dintre rețetele recomandate de Chef Horia pentru fiecare categorie. Filmulețul va continua cu prepararea rețetei în funcție de ingredientele alese.
Pentru gurmanzi și bucătarii amatori, Chef Horia a pregătit feluri de mâncare utilizând produsele Olympus, pentru toate gusturile: de la delicioase salate cu pui și dressing de iaurt, pește marinat sau telemea, la feluri mai sofisticate precum mușchi de vită gratinat cu brânză de capră, biban de mare cu sparanghel și sos béchamel sau moussaka, și până la deserturi rafinate, precum tartă cu mere și crème brulee, prăjitură cu fructe de pădure sau banane flambate.
Toate filmulețele cu rețete pot fi urmărite și pe canalul de YouTube al OlympusDairy, de unde utilizatorii le pot da like și share.
„Rețetele interactive de pe noul site Olympus oferă propuneri pentru o masă sănătoasă, la care se alatură produsele noastre lactate: iaurturi, brânzeturi, smântână. Un studiu recent* arată că rețetele culinare sunt pe locul doi în topul căutărilor pe internet din România, iar pe pagina noastra de Facebook fanii ne cereau mereu sfaturi în prepararea bucatelor cu diverse produse Olympus. Astfel, prin introducerea secțiunii de rețete pe site-ul nostru, căutăm să ținem pasul cu tendințele din online și să ne adaptăm la cerințele utilizatorilor”, spune Mădălina Molnar, Responsabil Marketing, Olympus.
Noul site Olympus propune un design inovator, oferind vizitatorilor o experiență îmbunătățită de navigare și interactivitate.
Canalele de social media – Facebook, Tweeter, Google+ și Pinterest – sunt integrate în fiecare pagină, facilitând astfel interactivitatea în cadrul rețelelor sociale. Utilizatorii au posibilitatea de a interacționa cu brandul direct prin Facebook comments, disponibile de asemenea în fiecare pagină.
Produsele Olympus sunt prezentate într-o secțiune separată, fiecare produs având propria pagină dedicată, cu un conținut bogat de informații referitoare la ingrediente și valorile nutriționale.
Echipele Frank și Frank Digital care au creat și implementat rețetele interactive și conceptul pentru noul website Olympus sunt formate din: Katerina Todorovski – Senior Account Manager, Andreea Bahrin – Client Service Director, Oana Manta – Senior Web Designer, Ana-Maria Ciobotaru – Senior Copywriter, Sorin Porumboiu – Senior Web Developer, Ciprian Susanu – Head of Digital, Loredana Buta – Digital Project Manager, Bogdan Marcu – Php Developer, și Iulian Cristea – HTML Coder.
* Potrivit studiului „The Romanian Internet Users under the glass”, realizat de compania de cercetare Gemius, în august 2013.
Despre Olympus
Grupul Olympus este prezent în România din 1999. În ultimii 14 ani, a dezvoltat diverse programe de sprijinire a fermierilor români, în efortul de a îmbunătăţi metodele de creştere şi îngrijire a animalelor, pentru a atinge standarde superioare de calitate în ceea ce privește colectarea laptelui.
Pentru mai multe informații, accesați www.olympusdairy.ro și www.facebook.com/OlympusDairy.
Despre Frank Group
Frank Group este unul dintre cele mai dinamice grupuri independente de comunicare din România, incluzând servicii de publicitate, prin Frank, servicii digitale, prin Frank Digital, servicii mobile, prin Momobi și servicii de BTL si trade marketing, prin divizia MSPS.
Pentru mai multe informații accesați www.frankgroup.ro și www.facebook.com/frank.group.ro.