Prima întâlnire din seria „Security Cafe”, iniţiată de Check Point Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate Internet, a avut loc joi după-amiaza, într-o atmosferă relaxată, la Ceainăria Cărtureşti.
Gazdele evenimentului, Lucian Barnea, Directorul de vânzări şi coordonatorul afacerilor companiei în România, Michal Jarski, Country Manager Polonia, România şi Bulgaria la Check Point, şi David Klusacek, Regional Director Eastern Europe Check Point, le-au vorbit invitaţilor despre ultimele produse şi tehnologii lansate de Check Point, despre importanţa implicării şi responsabilizării angajaţilor în procesul de securizare a informaţiilor companiei, dar şi despre eforturile continue ale Check Point de a menţine cele mai înalte standarde şi de a oferi clienţilor săi cele mai bune soluţii şi tehnologii de securitate.
„Competitorii noştri pe piaţa locală pot fi luaţi în considerare numai în funcţie de segmentul de soluţii pe care le oferă – soluţii endpoint, soluţii VPN, soluţii DLP etc. Nu putem vorbi însă despre un competitor care să aibă un portofoliu de produse şi soluţii atât de extins precum portofoliul Check Point – care cuprinde soluţii şi produse ce asigură securitatea endpoint-ului până la cea a gateway-urilor. Misiunea Check Point este de a oferi cele mai bune soluţii şi tehnologii şi de a menţine în permanenţă cele mai înalte standarde de securitate”, a spus Michal Jarski, Country Manager Polonia, România şi Bulgaria, Check Point.
În centrul discuţiilor primei întâlniri „Security Cafe” s-a aflat Check Point Application Control Software Blade. Lansat recent, în august 2010, acesta permite companiilor să securizeze şi să gestioneze mii de aplicaţii Web 2.0, iar datorită integrării tehnologiei exclusive UserCheck, implică angajaţii în procesele de luare a deciziilor şi permite administratorilor IT să personalizeze politicile de utilizare a aplicaţiei. În plus, blade-ul găzduieşte Check Point AppWiki, cea mai mare bibliotecă de aplicaţii din lume, ce cuprinde peste 50 000 de widgeturi şi peste 4 500 de aplicaţii pentru Internet, inclusiv reţele sociale, mesagerie instant şi media streaming, oferind astfel o vizibilitate de neegalat a aplicaţiei.
În prezent, ameninţările de pe Internet pun accent pe aplicaţiile Web, în special pe reţelele sociale, pentru a obţine acces la reţeaua corporate. Tocmai de aceea, companiile care caută soluţii de protecţie Web 2.0 ar trebui să ia în considerare criterii precum: puterea tehnologiei, volumul bibliotecii de protecţie disponibile, locul specific din reţea unde acţionează soluţia şi rolul pe care îl au angajaţii în diminuarea riscurilor. Noul Software Blade de Control al Aplicaţiilor este o soluţie puternică şi completă ce răspunde tuturor acestor cerinţe.
Alte subiecte de discuţie au vizat evoluţia businessului Check Point pe piaţa de securitate din România şi estimările privind rezultatele pe 2010. „Momentan, suntem „în linie”, însă cel de-al patrulea trimestru este cel mai important pentru business. La nivel local, facem toate eforturile necesare pentru a ne menţine la aceleaşi performanţe din ultimii ani, în ciuda condiţiilor economice dificile”, a spus Barnea.
Check Point îşi propune ca, prin intermediul evenimentelor din seria „Security Cafe, să aducă în discuţie subiecte de actualitate din domeniul securităţii IT şi să prezinte, într-un cadru deschis şi interactiv, soluţii şi tehnologii de securitate novatoare.