Stickul USB Check Point Abra – un computer într-un buzunar
Check Point® Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate internet, a anunţat lansarea Check Point Abra, o nouă soluţie care transformă orice PC într-un desktop corporate complet securizat. Abra le oferă utilizatorilor acces de oriunde la e-mailurile, documentele şi aplicaţiile companiei, fie offline, fie online prin conexiune integrată VPN (virtual private network). Abra se încarcă automat pe orice PC şi include stocare locală criptată pentru a proteja toate informaţiile de pe dispozitiv.
Angajaţii mobili şi contractorii care accesează reţeaua corporate folosind echipamente personale sau terţe pot expune informaţiile sensibile ale companiei la riscuri, ameninţând astfel reţeaua. De exemplu, angajaţii mobili care stochează informaţii corporate pe calculatorul de acasă pot, din neglijenţă, să expună informaţiile companiei atunci când un utilizator de acasă vizitează un site peer-to-peer (P2P) pentru schimbul de documente sau când trimit ataşamente prin mesaje instant (IM). În mod similar, un contractor poate trimite, din greşeală, documente interne către un alt client. În ambele situaţii, pagubele potenţiale provocate de scurgerile de informaţii sunt mari.
Pentru a oferi companiilor o alternativă sigură şi convenabilă care să permită PC-urilor terţe accesul la reţea, Check Point şi SanDisck au colaborat pentru a dezvolta Abra. Dispozitivul combină virtualizarea, VPN-ul şi tehnologiile de securitate Check Point cu un drive USB criptat de înaltă performanţă de la SanDisk pentru a crea un mediu de lucru virtual sigur. Utilizatorii trebuie doar să conecteze stickul Abra la un calculator cu Windows instalat şi să introducă datele de legitimare pentru a transforma rapid orice PC într-un desktop corporate.
„Abra poate schimba modul în care oamenii lucrează de la distanţă. Este un nou mod simplu de a asigura mobilitatea”, a spus Gil Shwed, Preşedinte şi CEO Check Point. „Abra nu se aseamănă cu niciun alt dispozitiv, întrucât combină nu numai virtualizare, VPN şi securitate robustă a informaţiilor într-un dispozitiv unic ultra-portabil, dar oferă şi o modalitate accesibilă şi eficientă din punctul de vedere al costurilor. Cu Abra, utilizatorii vor putea lucra de la distanţă, în siguranţă, fără a fi nevoiţi să transporte laptopuri scumpe şi grele”, a completat Shwed.
Pentru a proteja informaţiile sensibile stocate pe Abra, dispozitivul utilizează numeroase măsuri avansate de securitate. Criptarea hardware şi software protejează informaţiile care nu sunt folosite în timpul utilizării. Program Control reglează tipurile de aplicaţii utilizate de Abra pentru a proteja reţeaua corporate de malware-ul asociat cu aplicaţiile neautorizate. Tehnologiile de virtualizare izolează o sesiune de lucru Abra de calculatorul gazdă, asigurând păstrarea informaţiilor sensibile pe stick şi prevenind pierderile de informaţii.
„În businessul nostru trebuie să le arătăm partenerilor cum funcţionează soluţiile şi, de cele mai multe ori, aceştia nu ne permit să venim cu PC-urile proprii”, a spus Loup-Fred Regent, Marketing Manager la Computerlinks. „Cu Abra, doar introducem dispozitivul şi ne conectăm într-un mod sigur la Intranet. Check Point este singura companie care oferă acest nivel de ultra mobilitate. Abra este cea mai bună experienţă şi cea mai bună soluţie completă de conectare la Intranet fără un PC”, a adăugat Regent.
Caracteristici şi benefecii ale Check Point Abra:
· Mediul Standard Windows pentru utilizator permite navigarea uşoară şi adoptarea rapidă a utilizatorului final.
· Previne pierderile de informaţii prin controlul traficului către reţele şi website-uri.
· Controlul transferului de fişiere face ca schimbul de fişiere între mediul de lucru personal şi cel corporate să fie controlate de regulile de securitate.
· Compliance scanning scanează automat calculatorul gazdă pentru a verifica dacă pe punctul de lucru final este activă o soluţie antivirus de la un vendor cunoscut.
· Autentificarea utilizatorului impune un nivel minim de putere a parolei, precum şi certificate şi tokenuri pentru autentificare multi-factor. O „tastatură virtuală” poate fi utilizată la logare pentru a bloca furtul parolei prin key logger.
· Managementul central prin Check Point SmartDashboard® oferă administrarea regulilor şi actualizărilor prin gateway-uri Check Point, inclusiv reguli de autentificare şi scanare de conformitate şi setări VPN.
“Abra extinde accesul angajaţilor la reţea, aducând biroul de lucru în buzunarul lor”, a concluzionat Shwed.
Disponibilitate
Check Point Abra este disponibil începând cu 31 martie 2010 şi poate fi achiziţionat prin reţeaua globală Check Point sau prin intermediul resellerilor noştri cu valoare adăugată. Pentru a identifica un partener Check Point, vizitaţi //partners.us.checkpoint.com/partnerlocator/
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}