pentru Samsung
Cocoa Platypus a realizat prima aplicație de check-in dezvoltată strict pe un eveniment, cu locații prestabilite, din România. Aceasta a fost lansată cu ocazia Noaptii Muzeelor și a fost gândită sub forma unui concurs Samsung pentru toți utilizatorii de smartphone sau tabletă.
Sistemul de check-in a fost dezvoltat special pentru această aplicație, care condiționa prezenta utilizatorilor la cel puțin trei dintre cele 6 locații prestabilite: Biblioteca Națională, Muzeul Național de Artă, Muzeul Țăranului Român, Observatorul Astronomic „Amiral Vasile Urseanu”, Muzeul Național de Artă Contemporană, Muzeul Tehnic „Prof. Ing. Dimitrie Leonida”. Toți participanții care au accesat aplicația și au dat check-in la cel puțin două muzee, plus Biblioteca Națională au intrat automat intr-un concurs cu premii.
Check-In the Galaxy a putut fi accesată scanând un QR code din locațiile participante, doar in noaptea evenimentului, aceasta fiind funcțională pe orice tip de smart-phone sau tabletă.
„Acum aproape 3 ani am inceput să dezvoltăm aplicații proprii, care ne-au ajutat să cunoaștem industria și să devenim competitivi pe piața internațională de aplicații comerciale. La inceputul acestui an am constatat o creștere a interesului pentru acestea in România și astfel am decis să oferim servicii de dezvoltare de aplicații comerciale pentru piața internă. Cred că experiența noastră la nivel international a fost unul din principalele motivele pentru care Samsung a decis sa colaboreze cu noi. Colaborarea cu ei a fost una foarte bună și sperăm să o repetăm și pe viitor”, spune Andrei Sandu, managing partner Cocoa Platypus.
Aplicația a fost descărcată și utilizată de peste 3000 de persoane care s-au inscris in cursa pentru premii. Participanții au dat peste 5000 de check-in-uri la cele 5 muzee participante, plus Biblioteca Națională.
Cocoa Platypus (.com) este un studio de dezvoltare de contonut digital fondat in martie 2010 și care a dezvoltat proiecte pentru platforma iOS și Android pentru clienti din Europa și Australia. In cei 2 ani de activitate au fost create și lansate peste 20 de aplicații mobile, fie proiecte proprii, fie comerciale, aplicatii care au ajuns featured in App Store in categorii ca “New and noteworthy” sau “What’s hot”, reușind să se claseze in Top 10 descărcari in magazine din mai multe tari.