Infiintata in urma cu 15 ani, firma s-a dezvoltat pornind de la un concept nou, inovativ, pe o piata deosebit de competitiva. Totul a pornit de la o constatare simpla, general valabila pentru femei: lenjeria intima fascineaza, te face sa visezi, dar, in acelasi timp, intimideaza.
Pornind de aici, Charlott’ si-a dezvoltat o viziune proprie, originala, asupra relatiei cu clientele.
Astfel, firma ofera nu numai produse deosebite, de o calitate exceptionala, dar si o metoda originala de a vinde, venind direct in intampinarea clientelor, exclusiv prin intermediul consultantelor Charlott’.
Aceasta metoda originala a dovedit ca lenjeria intima se vinde foarte bine intr-o atmosfera relaxata, intima, intr-un mediu de „complicitate” feminina, intre prietene, unde nu mai exista „presiunea” cabinei de proba sau a vanzatoarelor din magazine.
Cu o calitate premium evidentiata prin materiale, cusaturi, accesorii si imaginatia designerilor francezi, produsele Charlott’ sunt la nivelul unor renumite branduri internationale.
Oferta bogata este mereu reinnoita prin sase colectii anuale, patru colectii „Attitude”, cu preturi de 30-50 euro/set, si doua colectii „Extreme”, de lux, cu preturi de 100-120 euro/set. In plus, Charlott’ asigura si marimi mari, cupa D, E, F, G, sau slip/chilot T5 (XL), T6, T7, greu de gasit in oferta de pe piata, precum si chiloti cu efect push-up sau cu efect „de slabire”.
Aceste produse nu se gasesc in magazine. Ele se vand doar prin intermediul consultantelor Charlott’.
Calitatea de consultanta Charlott’ reprezinta o oportunitate deosebita. Iti permite sa imbini o activitate placuta intr-un domeniu al frumusetii si modei ce implica socializare, cu obtinerea unui venit deosebit de atractiv.
In perioade de criza, este demonstrat ca vanzarile directe merg cel mai bine. Ele iti pot asigura un venit confortabil, fara stres. Remunerarea prin sistemul Charlott’ este deosebit de motivanta, chiar si in comparatie cu alte sisteme MLM existente acum in Romania.
La nivel mondial, vanzarile directe depasisera 77 de miliarde de euro in 2006 si de atunci continua sa creasca an de an. In Franta, in conditiile economice actuale, compania a inregistrat o crestere de 40% a cifrei de afaceri in primele luni ale anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului trecut.
{mosloadposition user10}