Membrii ADC România au desemnat CEVA de la KFC ca fiind cea mai creativă din luna martie. Ideea aparține McCann Worldgroup Romania și a fost implementată pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) și Alin Sîrbu (Art Director)
“CEVA a fost ALTCEVA. Mi s-a părut o idee foarte cool, true to stilul KFC cu care ne-a obișnuit în ultimii ani, cu o execuție super fresh, un text bine scris, art direction impecabil. Îmi place când un brand împrumută CEVA din limbajul de zi cu zi, dar într-un mod smart, fără să încerce prea mult să se bage în sufletul tău” declară Simona Suman – Group Creative Director Jazz & Membru ADC România
Locul al doilea a revenit MullenLowe Romania cu UNELE LUCRURI CHIAR MERITĂ SCHIMBATE! pentru Praktiker. Campania care reinterpretează versurile melodiei Fotoliul din odaie al Mirabelei Dauer a fost creată de Robert Șopârlache (Senior Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lică (Senior Copywriter) și Raul Gheba (Copywriter)
Locul trei merge la Jazz Communication pentru Timp din timpul tau. Campania AVON pentru Ziua Femeii a fost creată de Raluca Matei (Senior Art Director) și Alina Varlănuță (Copywriter)
Mențiunile lunii martie merg la Dexonline.ro – Simulare bacalaureat (Electric Castle 2017), Zizin – Ziua nesfârșită a lui Giraf (MullenLowe Romania, echipa formată din Valentin Ionescu, Art Director și Raul Gheba, Copywriter) și Hope & Homes for Children – Rostul Postului (Cohn & Jansen JWT, echipa formată din Octavian Budai, Art Director, Andrei Cohn, Art Director, Alexandra Popa, Copywriter și Adina Stănescu, Copywriter)