in managementCKO – Chief Knowledge Officer sau CLO – Chief Learning Officer reprezinta la ora actuala doua dintre cele mai ravnite cariere profesionale pe plan international, in cadrul celui mai modern trend din management, cu un nivel mediu al salarizarii de 150 000 dolari pe an.
Tocmai de aceea, Knowledge Management Institute – sucursala Romania (kminstitute.org/ knomacons.ro), in parteneriat cu Fundatia EUROLINK-House of Europe, coordonator al Platformei EU-RO Clearing Funds (HouseofEurope.ro; StructuralFunds.ro) informeaza ca in perioada 29-30 octombrie 2010 organizeaza la Hotel Elizeu din Bucuresti o sesiune speciala intensiva de formare pentru certificare in calitate de Knowledge Management Expert.
Modulele principale ale sesiunii de training sunt:
1. Continutul procesului managementului cunoasterii (KM);
2. Cei 10 pasi de implementare KM
3. Tehnologia KM
4. Solutii-cheie oferite de KM
Numar total de ore (teorie, studii de caz si exercitii), inclusiv evaluare practica finala: 14. Certificare: sesiunea de soldeaza cu Certificat de Absolvire care atesta formarea respectiva, pas prealabil pentru atestarea ca CKM – Certified Knowledge Manager la International Knowledge Management Washington DC.
Special Guest Trainer: Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager; Presedintele Knowledge Management Institute – sucursala Romania / Knomacons; MBA – Georgetown University (SUA) si al Programului Business Management (Japan Productivity Centre).
Lectori: Sandu ZAMFIRESCU, KM Community Coordinator / IT&C Manager Phaeton Gala. PR & Lobby Consulting (Bucuresti-Bruxelles) si Sever AVRAM, Presedinte Executiv EUROLINK – Casa Europei / Coordonator Platforma EU-RO Clearing Funds.
Beneficii suplimentare: participare privilegiata la activitatile KMC (Comunitatea Knowledge Management Romania); discounturi de pana la 50% la evenimentele si reuniunile Platformei EU-RO Clearing Funds si Platformei CEFTAC (ceftac.ro); Scrisoare de Recomandare catre angajatori potentiali pe plan intern sau international; cooptarea participantilor in cadrul echipelor de proiect.
Avantaje majore pentru companii: se reduc substantial costurile legate de asistenta acordata clientilor; echipa primeste mai repede informatiile de care are nevoie; se amelioreaza considerabil procesul de luare a deciziilor; se previn pierderile relative la proprietatea intelectuala acumulata in cadrul organizatiei/companiei; se evita reinventarea rotii si creste eficienta muncii prin blocarea repetitivitatii inutile a unor operatiuni; se intaresc retelele externe de informare si comunicare in care este implicata organizatia/compania; scade timpul alocat si creste calitatea concreta a formarii profesionale a angajatilor; stocarea si utilizarea cunoasterii devin o cheie catre succesul in afaceri prin furnizarea catre angajati, parteneri de afaceri si clienti a unui instrument de lucru performant.
Data limita de inscriere: 22 octombrie 2010, orele 12.00. Pentru informatii suplimentare privind KMC, programele noastre de training, cat si pentru inscrieri, cei interesati sunt invitati sa acceseze: www.structuralfunds.ro