Florăria Magnolia, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri pe piața de flori din România, anunță că numărul de comenzi pentru Valentine’s Day a crescut față de anul precedent cu 180%. Florăria oferă o gamă variată de aranjamente florale, disponibile atât pe site, cât și la punctele de comercializare, iar clienții pot comanda flori și în alte țări, Magnolia punându-le la dispoziție o rețea cu numeroși parteneri din lume.
Pentru Valentine’s Day, cele mai vândute flori au fost trandafirii roșii și cei albi, dar la mare căutare au fost lalelele și florile de primăvară. Orașele cu cele mai bune vânzări din țară au fost Cluj și București. Atât în mediul online, cât și în offline, valoarea medie pentru achiziția buchetelor de flori a fost de 250 de lei. Magnolia a pregătit pentru Valentine’s Day și Dragobete aranjamente florale speciale, buchete de trandafiri sau flori de primăvară.
„An de an, ne străduim să oferim clienților noștri cele mai bune servicii în această perioadă aglomerată. Pe cât posibil, vrem să satisfacem dorințele tuturor, tocmai de aceea ținem foarte mult să oferim opțiuni diverse, fie că vorbim de comenzile online, fie că ne referim la achiziționarea clasică, direct din magazin“, a declarat Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia.
Februarie marchează prima perioadă din an cu cerere mai mare. Urmează începutul lunii martie, cu Mărțișor și Ziua Femeii, iar Magnolia și-a pregătit deja logistica necesară cererii sporite. Florile special pregătite pentru prima lună de primăvară, și cele mai importante două zile din martie, sunt freziile, lalelele, liliacul și irișii.