conform rezultatelor campaniilor online LG
* Un procent în creştere de consumatori vor achiziţiona un telefon mobil în următoarele 3 luni
* Monitoarele CRT sunt înlocuite treptat cu modele de tip LCD
Campaniile online – The Day The Earth Stood Still şi Play Wide, Play LG – desfăşurate de LG Electronics România în perioada 17 noiembrie – 12 decembrie 2008, au dezvăluit obiceiurile consumatorilor în ce priveşte achiziţia monitoarelor şi a telefoanelor mobile. Cererea pieţei pentru aceste categorii de produse este în creştere, conform rezulatelor obţinute în urma campaniilor online LG.
Campania online Play Wide, Play LG desfăşurată pe microsite-ul dedicat – www.playwide.ro, a dezvăluit tipul de monitor deţinut de participanţi şi intenţia de achiziţie în perioada următoare.
Conform rezultatelor finale, un procent de 60% dintre consumatori deţin în prezent un monitor LCD. Pentru următoarele 6 luni, cererea pentru această categorie de monitoare va fi în creştere, 40% dintre consumatori afirmând că intenţionează să achiziţioneze un monitor LCD în această perioadă. Cea mai mare cerere va fi înregistrată pentru modelele de monitoare LCD cu diagonală de 17 inci şi 19 inci, urmate de modele cu diagonală wide de 20 inci, respectiv 22 inci conform rezultatelor.
Campania online desfăşurată pe site-ul www.lgnews.ro/DESS pentru promovarea telefonului LG Renoir lansat pe piaţa locală odată cu filmul The Day The Earth Stood Still, a dezvăluit preferinţele consumatorilor în ceea ce priveşte telefoanele mobile. Atfel, 45% dintre consumatori, cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani vor achiziţiona un nou telefon mobil în următoarele 3 luni.
„Consumatorii de pe piaţa locală se orientează din ce în ce mai mult spre achiziţia unui monitor LCD cu diagonală mare, care oferă funcţii specifice, cum ar fi tuner TV integrat, tehnologie multilink sau port USB integrat. Pe segmentul de telefonie mobilă, o cerere în creştere este înregistrată pentru modelele touchscreen, portofoliul LG pentru acest tip de terminale fiind dezvoltat prin modelele recent introduse pe piaţa locală, precum LG Renoir şi LG-KP500,” a declarat dl. Han Khyu, Preşedinte al LG Electronics România.
LG este lider de piaţă pe segmentul de monitoare LCD, cu o cotă de piaţă de 23%, poziţie menţinută pe parcursul anului 2008 (ianuarie – octombrie 2008). Pe segmentul de telefonie mobila LG a înregistrat la nivel loca o cotă de piaţă de 8% în perioada menţionată. “Estimăm o creştere a cotei de piaţă pe segmentul telefonie mobilă având în vedere cererea ridicată pentru terminalele cu funcţii multimedia şi ecran tactil,” a adăugat dl. Han.
{mosloadposition user10}