Petre Datculescu
Brandbuilders
Un autor roman, o carte de talie mondiala.
Subintitulata sugestiv Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia, Cercetarea de marketing este o lucrare ampla ce reuneste in cele peste 600 de pagini ale sale informatii cuprinzatoare referitoare la aspecte ce tin de marketing.
Sunt abordate elemente de baza legate de psihologia consumatorului (obiceiuri de cumparare, notorietate, perceptie, motivatii, invatare etc.), studii strategice (de utilizare si atitudini), segmentarea pietei si a consumatorilor, pozitionarea marcii si cei 4 P: produsul, publicitatea, pretul si distributia. Exista inlusiv un capitol dedicat Internetului si cercetarii de marketing cu aspecte relevante si utile. Sunt prezente si amanunte despre cercetarea comunicarii, publicitate si reclama – testarea reclamelor s.a.
Si daca tot este o rubrica de recomandari, daca toti cei ce cauta informatii legate de elementele cuprinse in aceasta lucrare constata ca au nevoie de o carte in care toate aspectele amintite anterior sa fie prezentate organizat, atunci nu putem decat sa recomandam luarea unei decizii de cumparare. Etapele unui act decizional? – amintite in Cercetarea de marketing (p.99-100):
- “recunoasterea problemei;
- cautarea informatiei relevante;
- evaluarea alternativelor si decizia privind alternativa preferata;
- cumpararea;
- evaluarea rezultatului cumpararii.”
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}