Ceramica Iaşi a lansat oficial noul brand Brikston în prezenţa unei largi audienţe formate din arhitecţi, ingineri constructori, distribuitori, parteneri de afaceri şi jurnalişti.
“Cărămida produsă la Ceramica devine astăzi Brikston, un brand tânăr şi puternic, susţinut de o tradiţie îndelungată. Brikston este cea mai rezistentă caramidă din ţară şi va rămâne în continuare la fel”, declară Iulian Mangalagiu, director general al Ceramica Iaşi. “Decizia de a intra în acest an pe piaţa din România cu noul brand Brikston este una strategică, bazată pe nevoia de identitate a produselor fabricate de Ceramica SA. Aceste produse sunt binecunoscute în domeniul materialelor de construcţii şi vrem să dezvoltăm branduri puternice, cu care să devenim lideri în segmentul nostru de piaţă”, continuă Mangalagiu.
Brikston înseamnă rezistenţă şi durabilitate. În procesul de producţie se utilizează numai materii prime de cea mai bună calitate şi tehnologii performante. Brikston se adresează celor puternici, raţionali, pricepuţi şi cu experienţă, pentru care rezultatele contează.
“Numele Brikston este puternic şi încărcat de semnificaţie. Am combinat termenii “brick” (cărămidă) şi “stone” (piatră) din limba engleză pentru a oferi clienţilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea cărămizilor noastre: rezistenţa la compresiune”.
Ceramica Iaşi îşi dovedeşte din plin inovaţia şi calitatea produselor pe piaţa materialelor de construcţie întrucât normele de proiectare seismică româneşti cer ca rezistenţa la comprensiune a elementelor pentru zidărie să fie cel puţin egală cu 7,5 N/mm2. “Rezistenţa cărămizilor Brikston se situează la o medie de 20 N/mm2, ajungând în multe cazuri să depăşească valoarea de 35 N/mm2. Un singur bloc ceramic poate susţine în medie 140 tone”, explică Iulian Mangalagiu.
Brikston este “tare ca piatra” iar echipa de cercetători a companiei continuă şi pe mai departe studiile şi testele necesare pentru a-şi păstra poziţia de top ocupată pe această piaţă. În aceeaşi măsură, Brikston înseamnă timp redus de lucru, structură compactă şi omogenă, grad redus al absorbţiei de apă şi rezistenţă termică comparabilă cu a celorlalţi producători de pe piaţă.
Sloganul Brikston, “Mai rezistentă decât prevede legea”, spune totul despre standardele de calitate şi despre scopul declarat, acela de a deveni lider pe piaţa materialelor de construcţie.
“Am inceput deja campania de implementare a brandului Brikston atât în fabrică, cât şi la distribuitori. Vrem ca lumea să recunoască valoarea Brikston şi să o caute mereu”, afirmă directorul companiei.
La începutul anului 2009, în urma unei investiţii de 24 de milioane euro, Ceramica Iaşi va inaugura o nouă fabrică de materiale de construcţii, care va acoperi întregul necesar de cărămidă din Moldova. Noua fabrică de caramidă va fi cea mai mare şi mai modernă din ţară şi va avea o capacitate de producţie dublă faţă de capacitatea medie a fabricilor de cărămidă din România. Viitoarea fabrică a Ceramica Iaşi va fi dotată cu cele mai performante utilaje produse de firme din Italia şi Germania. Investiţia în noua fabrică de cărămidă a venit ca răspuns la dezvoltarea rapidă a pieţei de construcţii şi implicit a cererii tot mai mari de materiale de construcţii.
Ceramica Iaşi a înregistrat în semestrul întâi al anului 2008 o cifră de afaceri de circa 9 milioane euro, în creştere cu aproape 24% faţă de primele şase luni din 2007 şi un profit net de circa 2 milioane euro. Pentru anul 2008 se estimează o cifră de afaceri totală de 17 milioane de euro şi un profit net de peste 3 milioane euro.
{mosloadposition user10}