După patru ani de cercetare, cel mai bine vândut produs FOREO al tuturor timpurilor a fost actualizat
Cea mai mare inovație din istoria îngrijirii pielii și-a făcut apariția odată cu lansarea dispozitivului de masaj și curățare a feței cu silicon LUNA mini 3. Combinând tehnologiile revoluționare și descoperirile în skin-tech ale secolul 21, cel mai recent dispozitiv al brand-ului de design și tehnologie suedeză FOREO a fost în dezvoltare timp de patru ani și a fost întâmpinat deja cu o listă de așteptare de 3 milioane de pre-comenzi în întreaga lume.
La o conferința de presă susținută de CEO-ul FOREO și fondatorul Filip Sedic la sediul companiei din Stockholm, LUNA mini 3 a fost lansată oficial și va fi disponibilă în 77 de țări la nivel global.
Amploarea acestui eveniment a determinat site-ul companiei să se prăbușească timp de câteva ore, deoarece fanii FOREO s-au ciocnit pentru a afla cum să fie unul primii care dețin acest dispozitiv – produsul care a fost făcut în ultimii patru ani și a devenit cel mai mare eveniment și inovație în istoria FOREO și lumea frumuseții, în general.
CEO-ul și fondatorul firmei FOREO, Filip Sedic, admite că noul dispozitiv este doar cea mai recentă lansare într-o varietate de inovații din gama iconică LUNA, care a pus pe termen lung termenul de “skintech” pe harta frumuseții; “LUNA a transformat în general modul în care lumea se raportează la îngrijirea pielii de când am lansat gama, în 2013. Astăzi este o nouă eră pentru LUNA și marchează un loc special în istorie pentru FOREO. Acesta este cel mai performant LUNA pe care l-am inventat și este cea mai mare actualizare tehnologică a celui mai vândut gadget de frumusețe din toate timpurile – LUNA mini 2″, spune Sedic.
LUNA mini 3 urmărește succesul celui mai vândut gadget de frumusețe al companiei – LUNA mini 2 și face parte din gama iconică LUNA de dispozitive de curățare, pe care peste 20 de milioane de oameni din întreaga lume le folosesc în prezent ca parte a ritualului lor de curățare zilnică. Anul trecut, The Financial Times a declarat ca popularitatea LUNA mini 2 a fost atat de mare in China, incat LUNA mini 2 sa clasat pe locul al doilea in lista de cumparaturi Tmall inainte de Single Day – întrecut doar de iPhone 8 si dovedind din nou ca skintech este noul “tech”.
Cererea pentru următorul val de dispozitive de curățare cu adevărat inovatoare este determinată de noile caracteristicile tehnologice, cum ar fi opțiunea “Găsește-mi LUNA” din aplicație sau opțiunea “glow boost” – o acțiune de intensificare a strălucirii de 30 de secunde care reîntinerește imediat pielea.. Dispozitivul poartă, de asemenea, toate caracteristicile de încredere ale gamei LUNA, inclusiv designul inteligent suedez, 650 de utilizări într-o singură încărcare, un corp de siliconic igienic de înaltă calitate și niveluri personalizate de putere.
Noul LUNA mini 3 va fi disponibil în culorile emblematice ale brandului suedez și va putea fi achizitionat din magazinele Douglas, douglas.ro și emag.ro de la finalul lunii Septembrie.