În cadrul unei campanii de comunicare interactivă, Flamingo îşi rezervă o oră pe săptămână pentru discuţii cu presa, clienţii şi partenerii companiei
Flamingo International lansează un program de comunicare interactivă, cu scopul de a crea în spaţiul virtual o comunitate care să cuprindă reprezentanţi ai companiei, parteneri, clienţi, jurnalişti şi persoane interesate de piaţa de produse electrice, electronice şi IT&C.
În cadrul acestei acţiuni, Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo, va fi prezent, timp de o lună, în fiecare zi de vineri, în intervalul 14:00 şi 15:00, pe site-ul corporate al grupului, pentru a discuta cu publicul larg. Prin această iniţiativă Flamingo îşi doreşte să confirme încă o dată faptul că este o companie deschisă şi apropiată de clienţii şi partenerii săi.
Cei care vor accesa site-ul www.flamingo.info vor avea ocazia să discute cu cel mai important om din conducerea executivă a Flamingo despre evoluţia şi planurile companiei, produsele disponibile în lanţul de magazine sau despre evoluţia pieţei de electronice şi de IT&C.
„Această acţiune vine din nevoia de a comunica mult mai eficient cu publicul, pe care Flamingo International a resimţi-o atât faţă de jurnaliştii specializaţi pe domeniul IT&C cât şi de actualii sau potenţialii noştri clienţi şi parteneri. Dorim să facem cunoscute principiile şi valorile Flamingo, precum şi intenţiile noastre referitoare la dezvoltarea reţelei de magazine. Acest tip de comunicare ne va ajuta să venim în întâmpinarea dorinţelor şi nevoilor clienţilor şi partenerilor noştri, cât mai repede cu putinţă”, declară Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo.
Site-ul corporate www.flamingo.info este o platformă adresată celor interesaţi de afacerile desfăşurate de de companie şi de evoluţia acesteia pe piaţa românească. Pe această platformă, sunt afişate informaţii despre strategia şi politica grupului, date financiare, precum şi ştirile şi articolele de presă referitoare la grupul Flamingo International.
{mosloadposition user10}