Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Centura neagra in marketing direct pentru agentia romaneasca Create Direct

Agenția românească Create Direct a obținut cele mai multe premii (4 din cele 16 acordate) în cadrul competiției de marketing direct Direct Hit 2010, de la Kiev.

Create Direct a participat la Festivalul Internațional “Marketing Direct Days in Kiev”, desfășurat în perioada 2-4 iunie 2010, cu trei campanii concepute și implementate pe întreg traseul de creație și execuție: design de campanie, strategie, selectarea țintelor din baza de date, conceptul creativ, producție, raportare și analiză.

„Premiile câștigate de Create Direct în Ucraina demonstrează atât dezvoltarea marketingului direct în România, cât și calitatea soluțiilor propuse, în condițiile în care discutăm despre o industrie relativ nouă. Deși nu beneficiem de bugete dedicate de marketing direct ca în alte țări est-europene care alocă acestui segment resurse semnificativ mai mari, reușim să livrăm partenerilor noștri campanii remarcabile care aduc rezultate foarte bune”, a subliniat Cosmin Lăcătușu, director executiv Create Direct.

Toate cele trei campanii înscrise în concurs au fost premiate:
· Premiul 1 și Centura neagră la categoria Direct Marketing cu utilizarea de canale interactive, pentru campania Microsoft – Misiunea mea (campanie de stimulare a vânzărilor Windows și Office 2007)
· Premiul 2 la Categoria B2B pentru campania Microsoft – Dă viață PC-ului tău (campanie de promovare a programului de licențiere de volum în SMB)
· Premiul 2 la Categoria B2C pentru campania UNICEF – Cutia de donație
· Premiul publicului pentru Campania UNICEF – Cutia de donație

“Lucrăm de mult timp alături de Create Direct pentru multe dintre campaniile noastre B2B. Experiența pe care o au în acest domeniu, flexibilitatea și creativitatea de care dau dovadă reprezintă punctele importante pe care noi le-am apreciat dintotdeauna. Premiile obținute sunt o confirmare a profesionalismului agenției și a capacității de a înțelege provocările cu care ne confruntăm în contextul actual al pieței de profil”, a declarat Bogdan Tătaru, Central Marketing Group Lead Microsoft România.

“Una dintre cele mai importante reguli în colaborarea cu o agenție este ca echipa implicată în proiect să îți înțeleagă obiectivele și să adere la valorile pe care le promovezi. Aceasta a fost una dintre condițiile îndeplinite ale succesului campaniei noastre – cei de la Create Direct au înțeles ce ne dorim și au realizat o campanie unitară, coerentă, câștigătoare”, a menționat, la rândul său, Laura Petculeț, Corporate & Events Officer UNICEF România.

La festivalul de la Kiev au fost prezente agenții din 5 țări. Cele mai multe premii au fost câștigate de companiile Create Direct (România) – 4 premii, RAM Advertising Group (Ucraina) – 3 premii, R&I Group (Rusia) – 2 premii, Itella Connexions (Rusia) – 2 premii.

Despre CREATE DIRECT:

CREATE DIRECT face parte din grupul Mediapost Hit Mail. Din 2008, Create Direct este membru exclusiv pentru România al rețelei de agenții de marketing direct INTERDIRECT NETWORK. CREATE DIRECT oferă clienţilor săi soluţii end-to-end de marketing direct (soluții de atragere de noi clienți – de generare de leaduri, soluții de loializare si campanii integrate de comunicare directa a clienților existenți). În prezent, printre clienţii CREATE DIRECT se numără Microsoft, Generali Group, UNICEF, Burger King, Bigotti, Cielo Venezia 1270, Vertical Design.

Bucuresti, 08.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.