Centrul de logistică Tornado, localizat în Giurgiu, devine poartă de acces către Bulgaria. Obiectivul urmărit de companie este consolidarea poziţiei pe această piaţă, prin furnizarea de servicii cu valoarea adaugată şi reducerea costurilor de livrare pentru clienţi.
„Am amplasat în România toate activităţile de back-office (livrare, depozitare etc.). În acest moment Centrul de logistică din Giurgiu deserveşte ambele pieţe. Procesul de comandă, depozitarea, transportul sunt astfel mult mai eficiente şi rapide şi salvează mult din costuri – pentru că totul derivă dintr-o singură sursă. În plus, clienţii Tornado Bulgaria au acum acces la stocuri de 6000 de produse şi beneficiază de servicii de depozitare şi logistice profesionale, dar şi de proceduri eficiente de returnare a produselor, suport tehnic”, declară Gerald Maier Director Executiv Tornado Sistems.
Produsele comandate sunt expediate direct din Giurgiu în 48 de ore, de la plasarea comenzii, în orice regiune din Bulgaria, iar în Ruse şi Sofia în 24 de ore. Începând cu jumătatea lui 2008, compania îşi propune să livreze în următoarea zi lucrătoare pe întreg teritoriul Bulgariei.
Centrul de Logistică oferă capabilităţi moderne de depozitare şi asigură în acest moment 11 000 de livrări pe lună. Implementarea recentă a unei noi soluţii de management al depozitului, program dezvoltat pe platforma SAP a permis optimizarea traseelor din depozit şi identificarea rapidă a locaţiei produsului, ceea ce înseamnă scurtarea timpilor de procesare a comenzilor.
„Transformarea Centrului Logistic Giurgiu într-un centru regional şi investiţiile în modernizarea sa sunt o parte esenţială a strategiei Tornado de a deveni un jucător important pe pieţele din jur. Centralizarea operaţiunilor in Giurgiu înseamnă un control mai bun al lanţului de distribuţie, costuri mai mici pentru client şi va conduce în mod direct la creşterea competitivităţii serviciilor furnizate pe piaţa din Bulgaria. În acelaşi mod vom opera şi pe alte pieţe în viitor, adică front-office localizat în ţara respectivă şi back-office gestionat din România ”, declară Gerald Maier.
{mosloadposition user10}