La 1 an de la inauguare, cu investiții în marketing de 250.000 Euro în 2009, Centrul Comercial de lângă Autovit previzionează o creștere a vânzărilor de 50%
Centrul Comercial Vitantis anunță un eveniment realizat la aniversarea unui an de la deschidere. Acesta este însoțit de o campanie de premii, investiție de peste 80.000 de Euro, ce este previzionată să aducă o creștere a vânzărilor de 50% -60%, dar şi o majorare a coşului de cumpărături zilnice de până la 150 RON. De asemenea, această acţiune este prevăzută să atragă un procent de 25% de vizitatori noi în Vitantis.
Vitantis Shopping Center va investi cei 80.000 Euro în evenimentul intitulat “Cursa premiilor Vitantis” unde, pe durata a 19 zile vor fi acordate peste 20.000 de premii, precum și un automobil în valoare de peste 14.000 de euro. Centrul comercial va oferi cumpărătorilor premii de 100 RON/oră.
De la începutul anului, Vitantis Shopping Center a investit în organizarea unor astfel de evenimente o sumă care se ridică la 250.000 euro.
Pentru anul viitor, Vlad Dragoescu, reprezentant al Equest Balkan Properties, anunţă un buget de aproximativ 500.00 euro, stabilit pentru acţiunile de acest gen din 2010.
Dupa cum declară proprietarii centrului, pe luna septembrie, anul 2008, traficul a fost de 237.503, iar pentru aceeasi lună a acestui an, se asteaptă un trafic de 296.878, prin urmare cu 25 % mai mare.
{mosloadposition user10}