Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Centrade Saatchi & Saatchi realizeaza campania de imagine

a noilor sortimente instant LaFesta 3 in 1

Centrade Saatchi & Saatchi realizează campania de lansare a noilor sortimente de băuturi instant LaFesta 3 in 1.

Sub sloganul "Deschide-ți mintea cu LaFesta 3 in 1", noile sortimente LaFesta au fost lansate printr-o campanie națională de TV, OOH & social media care se desfășoară până pe 10 mai 2013.

Destinată celor care sunt dispuși să-și deschidă mintea către nou, prin explorarea noilor posibilități, campania LaFesta își propune să apropie persoanele în „Rețeaua Minților Deschise” lansând astfel invitația către distracție și voie bună.

Aplicația dezvoltată pe pagina de Facebook oferă utilizatorilor acces în "Rețeaua Minților Deschise" și posibilitatea de a-și crea un avatar ales din galeria de imagini și mesaje presetate. Pentru a câștiga puncte, participantul își poate invita prietenii în aplicație și poate să posteze în fiecare zi câte o idee pe care mai apoi să o trimită și prietenilor. Cei care acumulează cele mai multe puncte vor primi drept premiu bilete la cinema pentru ei și gașca lor de prieteni ce au intrat în „Rețeaua Minților deschise.”

Aplicația poate fi accesată aici:
//www.facebook.com/LaFestaHeadz.

Disponibile în trei sortimente: classic, strong mocca și choco, noile băuturi instant se adresează celor ambițiosi, plini de viață, care-și deschid mintea la situații noi și provocări.

Noile sortimente La Festa 3in1 beneficiază de un nou design concept unic pe piața românească intitulat Open Headz.

Echipa LaFesta care a contribuit la dezvoltarea campaniei: Cătălin Iagăru – Marketing Director, Raluca Matei – Junior Brand Manager.

Echipa Saatchi & Saatchi care a contribuit la dezvoltarea campaniei: Gabriela Nanu – Group Account Director, Olga Ionescu – Senior Account Manager, Mihai Cazacu – Senior Account Executive, Johan Ohlson – Executive Creative Director, Laura Iane – Creative Group Head, Ionica Dogaru – Art Director, Alexandru Manciu – Copywriter, Veronica Oancea – Digital Account Director, Sorin Sega – Junior Account Executive, Anamaria Duțu – Digital Copywriter, Cristi Hancu – Webdesigner, Adrian Dărăbăneanu – Junior Webdesigner, Mihaela Răcescu – AV Production Manager.

Bucuresti, 03.04.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.