Pe 25 noiembrie, sub umbrela SMARK KnowHow, va avea loc un nou eveniment dedicat oamenilor de marketing şi research din România – Celebrity endorsement. Gândit să ofere sprijin brandurilor care doresc să utilizeze vedete în promovare, evenimentul beneficiază de expertiza a patru specialişti în research din România şi Cehia.
Petra Prusova, Managing Director Millward Brown Cehia & Development Director pentru CEE, va oferi insight-uri cu privire la modalităţile prin care reclamele care utilizează vedete ajung în mintea şi sufletul consumatorului, în timp ce Raluca Vlăduţi, Senior Qualitative Researcher, Daedalus Millward Brown şi Andrei Iordache, Senior Consultant, Visionwise Consulting, vor vorbi despre cum se traduce asocierea unei vedete în valoare pentru brand, respectiv despre tendinţele în demersul companiilor care dau deja curs unei astfel de abordări în promovarea brandurilor.
În cea de-a doua parte a zilei, Daniel Enescu, Partener, Daedalus Group va arăta, pornind de la două brief-uri ale unor branduri internaţionale, care sunt paşii procesului prin care se alege cea mai potrivită vedetă pentru a le susţine. Studiile de caz vor folosi informaţii generate de raportul Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement (CRÈME), un instrument complex de evaluare a vedetelor din România, lansat sub umbrela SMARK Research.
De altfel, toţi participanţii la eveniment vor beneficia de un discount de 20% la achiziţionarea raportului CRÈME, fie că doresc să găsească o listă de vedete care se potrivesc brandului pe care îl reprezintă, fie că vor să verifice că alegerea pe care au făcut-o este susţinută.
“O reclamă este ca o prăjitură. Dacă oricare din ingrediente nu este de calitate sau nu se regăseşte în cantitatea adecvată, acea prajitură nu va fi bună. În acest ecosistem extrem de fragil, celebritatea care să-ţi reprezinte brandul trebuie aleasă cu mare grijă. Mai mult decât atât, execuţia reclamei are nevoie de un plus de ingeniozitate pentru a pune în valoare atuurile vedetei folosite. În ultima vreme am văzut o tendinţă clară de a folosi vedete în reclame, dar din păcate nu toate brandurile care au apelat la vedete au reuşit să capitalizeze cu adevărat această abordare. Acesta este unul din motivele pentru care organizăm evenimentul.”, a declarat Daniel Enescu, Partener, Daedalus Group şi vorbitor în cadrul evenimentului.
La Celebrity endorsement va fi prezent şi Virgil Ianţu, una dintre vedetele care şi-au asociat imaginea cu diferite branduri comerciale şi sociale şi care va prezenta participanţilor propria perspectivă despre acest tip de promovare, precum şi tips& tricks extrase din experienţele sale de până acum.
Celebrity endorsement se adresează tuturor celor implicaţi în procesul construcţiei de brand şi al elaborării strategiilor de promovare – de la marketing şi brand manager, la account manageri din agenţii de research, la creativi şi strategi din agenţiile de publicitate.
Programat pentru 25 noiembrie, Celebrity Endorsement va avea loc la Hotel Novotel (Calea Victoriei nr. 37B), între orele 9.30 – 14.00. Cei care doresc să participe sau să afle mai multe detalii despre eveniment pot accesa adresa knowhow.SMARK.ro. Participanţii la acest eveniment vor primi şi un exemplar gratuit din Best Research Tools 2010, ghidul agenţiilor de research din România şi al celor mai noi metodologii de cercetare.
Despre SMARK KnowHow
SMARK este o sursă de knowledge, un instrument de perfecţionare şi networking pentru cei care lucrează în marcomm, oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe bază de membership. SMARK este parte din Blue Idea, companie a F5, Realitatea-Caţavencu, şi îşi propune să devină un etalon de „smart marketing” prin crearea unei platforme complexe de informare şi consultanţă în domeniu.